A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/e445726eb24216b984ac472d8364eee8.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Kesko Senukai Digital“ | atiduokite pinigus |

Skundo esmė - įmonė negerbia kliento ir tikriausiai specialiai negrąžina už negautą prekę pinigų, nes uždirba palūkanas investuojant. situacija paprasta - normaliai įmonei išsprendžiama per dieną, bet kažkodėl įmonei UAB „Kesko Senukai Digital“ neįkandamas rieśutèlis. 2016-08-26 pateiktas užsakymas, pagal internetinio puslapio duomenis pristatyti laikas 4 darbo dienos. Vėliausiai visas prekes turėjom gauti 09-01. per ta laiką gavome dalį daiktų. o 09 -02 el pastu, kad likusiu prekių sandelyje nera ir grazinsime pinigus. pirma problema tame - kad informacija apie likusias nepristatytas prekes mane pasieke per velai - nes tai buvo sugalvotas dovanu komplektas, uz kurio pristatyma sumokejau. skambinau bandžiau kontaktuoti su įmoneI prasydama - pakeisti prekes I kitas ir pristatyti (tiksliau tiesiog spalva gaminio )- man aiskinama buvo kad neimanoma, reikia pateikti nauja uzsakyma - bet man tai nuostoliai! vel moketi uz atvezima ir dar bankiniai pavedimai - juk mokami, o kiek praskambinau? Kiek savo brangaus laiko sugaisau vis bandydama suderinti savo interesus ir įmones, bet keisciausia niekas I mano skambučius nereaguoja - tokia matyt politika. paskambinti bendruoju numeriu, fiksuoja skunda/prasyma tada perskambina sprendejas, kuris is esmes nieko nesprendzia, tik kartoja frazes - atsiprasome, nieko negalime. tada prasai kontaktu vadovu - atsiprasome telefonu nedaliname..... Jums rasau tikrai tikrai nusivylusi, nes pinigeliu dar nesu atgavusi uz tas nepristatytas prekes. gal but del to, kad dar per klaida man atveze kazkokius daiktus ne is mano uzsakymo, kuriuos kurjeriui perdaviau atgal I imone. ir skambino man tik del to kad kuo greiciau grazinkite prekes tada grazinsime pinigus, bet kuo tai susije su mano uzsakymu nieko nesuprantu. kiek kartu bandziau kalbeti, kad nusivyliau imones aptarnavimu, bendravimu, situacijos psprendimu ir prasiau kompensacijos. man sake, kad nieko nedalina. Bet taip sąžiningame versle nevyksta. tikiuosi daugiau nesutikti tokių negerbenčių klientų.
P's. śiandien gaunu sąskaita kreditine už ta gražinta preke, kurios net neuzsakinejau, ar neapsurdas? O uz mano nepristatytas prekes negaunu jokiu pinigu. tikriausiai gauna nebloga procenta ir investuoja

UAB „Kesko Senukai Digital“ pateiktas atsakymas.

Su kliente Gražina Sabale susitaikėme kompensuodami klientei patirtas siuntos pristatymo išlaidas.
Pingų pervedimas bus atliktas 11-14/16 dienomis.
Pinigai už nepristatytas prekes klientei jau grąžinti 2016-09-28. Klientė apie tai informuota papildomai.