Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

KokoSmile | Pinigu negrazinimas uz negauta preke |

Preke is sios kompanijos buvo uzsakyta 22.05.2020 iki sios dienos tai yra jau beveik puse metu prasau grazinti pinigus uz negavuse preke vis zada pervesti , raso kad jau pervede po to praso patvirtinti savo saskaitos numeri i kuria grazinti pinigus . Ignoruoja neatsako i mano siustas zinutes tenka rasyti kelis kartus. Pinigu vis dar negavau ir atsakymo jokio ar pervesti ar kada bus pervesti. 

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt