KokoSmile | Pinigu negrazinimas uz negauta preke |
Preke is sios kompanijos buvo uzsakyta 22.05.2020 iki sios dienos tai yra jau beveik puse metu prasau grazinti pinigus uz negavuse preke vis zada pervesti , raso kad jau pervede po to praso patvirtinti savo saskaitos numeri i kuria grazinti pinigus . Ignoruoja neatsako i mano siustas zinutes tenka rasyti kelis kartus. Pinigu vis dar negavau ir atsakymo jokio ar pervesti ar kada bus pervesti.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt