2020-10-17 d., internetiniame puslapyje www.feel.lt, pateikiau užsakymą Nr.: 202010170028, prekes, už kurias sumokėjau bankiniu pavedimu (197,50 eur.) pardavėjas įsipareigoja pristatyti per 4-8 d.d. vėliausia. Šiuo metu praėjo 14 d.d. pardavėjas į laiškus neatsako ir neinformuoja ar prekės bus pristatytos, ar grąžinami pinigai.
Pridedu prie laiško susirašinėjimo istoriją, tikiuosi greito šios situacijos išsprendimo.
Pagarbiai,
Giedrė
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt