Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

itella | Blogos siuntų pristatymų paslaugos |

Su itella logistics turiu ištisai problemų. Apsipikinėju vienoje iš Vokietijos parduotuvių ir siuntą visada gaunu per juos. Tačiau, visuomet turiu jiems rašyti ir prašyti, kad man pristatytų siuntą. Kievieną kartą, būna tas pats - gavejas nerastas namie arba nepavyko susisiekti, kai tuo metu aš visą dieną būnu namuose ir niekas nei nemėgina su manimi susisiekti. Pažada pristatyti sekančią dieną, bet niekaip nepristato. Tai numeris telefono nenurodytas, tai adresas klaidingas. Žodžiu ištisas melavimas. Visada, kai kreipiuosi dėl siuntos pridedu adresą ir telefono numerį ir nesuprantu kodėl jiems visada jis klaidingas. Šiuo metu taip pat turiu gauti siuntą, bet jos jau nepristato. Buvo žadėta pristatyti 11.05d. - siuntos sekimo skiltyje rašo kad atsisakiau jos, nors tai visiška netiesa. Visą diena buvau, todėl jiems kliūčių pristatyti nebuvo. Paskamninus žadėjo ją šiandien pristatyti, bet vėl tas pats - nepavyko su manimi susisiekti. Bandžiau aiškintis, bet atsakymo jokio. Atsiliepimai apie juos blogi, visiems ta pati situacija. Lai tvarkori jie savo spragas, tegul baigia savo melavimus, nes šitaip kelia man daug nepatogumu.