Sveiki,
Atsiprašome už nemalonią situaciją ir išsiunčiame Jums kavos kapsulių dovanų. Tikimės, kad išlaikysime tolimesnius draugiškus santykius.
Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 punktą, klientas turi teisę:
1) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
2) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
3) reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;
4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.
Pagal Jūsų pasirinktus veiksmus, matome, kad pasirinkote taisyti daiktą neatlygintinai.
Tai Jums ir yra suteikta garantinio serviso.
Pagarbiai,
Iveta Legotė
Lietuvos pardavimų vadovė