Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Nuga LDK pateiktas atsakymas.

Iš Jūsų buvo gautas 2020-10-29 Pranešimas, kuriame Jūs siūlote iki 2020-11-11 išspręsti ginčą su Irena Gumbiene (toliau - Vartotoja) taikiai ir informuoti Vartotoją ir Tarnybą apie priimtus sprendimus, o ginčo neišsprendus taikiai, pateikti motyvuotus paaiškinimus bei juos pagrindžiančius dokumentus dėl Vartotojos prašyme išdėstytų aplinkybių ir keliamo reikalavimo. Nepraleisdami nustatyto termino, teikiame šį atsakymą.

Pažymime, kad Vartotoja mums buvo pateikusi 2019-12-17 pretenziją, į kurią jai buvo atsakyta, nurodant, kad nėra pagrindo priimti prekę ir grąžinti už ją sumokėtus pinigus, nes prieš įsigyjant prekę, vartotoja ne kartą lankėsi mūsų salone-parduotuvėje, gavo visą ją dominančią informaciją ir mūsų salone ne kartą išbandė šią prekę. Tiek Vartotojos pretenzija, tiek mūsų atsakymas yra pridėti prie Vartotojos prašymo, todėl pakartotinai prie šio atsakymo jų nepridedame.

Papildomai nurodome, kad mes laikomės mūsų atsakyme į Vartotojos 2019-12-17 pretenziją nurodytos pozicijos ir visiškai nesutinkame su Vartotojos prašyme nurodytu reikalavimu dėl šių priežasčių:

1. Prieš priimdama sprendimą įsigyti konkrečią prekę - Masažuoklį „Antroji širdis“, E5, Serijos Nr. M19H0704, Vartotoja asmeniškai ne vieną kartą ją nemokamai išbandė mūsų demonstraciniame salone. Taigi, Vartotoja visapusiškai išbandžiusi prekę, įvertinusi jos poveikį savo sveikatai, laisva savo valia, vėliau nusprendė ją įsigyti.
2. Vartotojai buvo pateikta ir išsami prekės naudojimo instrukcija „Vartotojo vadovas“, parengta lietuvių kalba, kurioje yra aiškiai nurodyta, kad tai „Šildantis prietaisas“ (Vartotojo vadovo 6 psl.) bei kad „Žemiau nurodytiems asmenims draudžiama naudotis gaminiu: <...> širdies ligomis sergantiems asmenims (ypatingai naudojantiems kardiostimulitorių) <...>“ (Vartotojo vadovo 3 psl.). Atsižvelgiant į tai, Vartotoja žinojo arba turėjo žinoti, kad įsigyja šildantį prietaisą. Nors Vartotoja prašyme nurodo, kad jai labiau tiktų vėsinantis, o ne šildantis prietaisas, tačiau tokių aplinkybių ir tokio savo pageidavimo prieš įsigydama prekę ji nenurodė, pati priėmė sprendimą įsigyti būtent tokią prekę, todėl būtent pati Vartotoja yra atsakinga už savo pasirinkimą, jog įsigijo šildantį, o ne vėsinantį masažuoklį. Be to, būdama pakankamai rūpestinga ir atidi, Vartotoja, žinodama, jog turi sveikatos problemų susijusių su širdies ligomis, turėjo pati suprasti ir tai, kad tokios prekės naudojimas gali jai sukelti neigiamas pasekmes. Apie tai, kad ji turi sveikatos problemų, susijusių su širdies ligomis, Vartotoja nei prieš išbandydama prekę, nei prieš ją įsigydama, mums nenurodė.
3. Atkreipiame dėmesį į tai, kad mažmeninės prekybos taisyklių Pirmasis skirsnis "Tinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas" numato, kad kai kurios kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik su pardavėjo sutikimu. Sąrašas prekių, kurias vartotojai gali grąžinti pardavėjui sutikus: <...> elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501-8548) <...>". Atsižvelgiant į tai, kad Vartotojos įsigyta prekė yra tinkamos kokybės, bei į tai, kad mes nesutinkame dėl jos grąžinimo, vadovaujantis nurodytomis taisyklėmis, Vartotoja neturi teisės šios prekės mums grąžinti.

Remiantis tuo, kas išdėstyta, manome, kad Vartotojos prašymas ir jame nurodyti reikalavimai visiškai nepagrįsti ir negali būti patenkinti, o toks Vartotojos elgesys yra viso labo jos siekis pasinaudojus tinkamos kokybės preke nesąžiningu būdu mėginti atgauti už ją sumokėtus pinigus. Dėl šių priežasčių prašome prašymo netenkinti.

Mes esame pasiryžę bendradarbiauti ir pateikti Jums bet kokią reikalingą papildomą informaciją ir/ar dokumentus, jeigu tokie Jums būtų reikalingi. Atsižvelgiant į tai, prašome informuoti mus apie tai nurodytais mūsų kontaktais. nugabest.vilnius@gmail.com