A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/767ca85bce68c52b5a78dee9d36816b9.zip): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/5c936466bf77842f604e569e1a4cac4b.doc): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Nuga LDK | Prašau grąžinti įrenginį ir atgauti pinigus |

Nusipirkau pėdų masažuoklį
"Antroji širdis" E5, Serija Nr.M19H0704, negaliu naudoti, dėl  sveikatos.
Parsivežus namo ir pradėjus naudotis juo aš
pajutau ne sveikatos pagerėjimą, o pablogėjimą. Kadangi kojas masažavau be puskojinių,
taip buvo pasakyta, po
  masažo man
pradėjo kaisti kojų pėdos, pradėjo skaudėti širdies plote, pasidarė silpna.
Sekančią dieną nuvažiavau į saloną ir pasakiau apie tai, kad negerai pasijutau.
Man pasakė, kad taip būna tik pradžioje, kad toliau masažuočiau kojas ir
nekreipčiau dėmesio. Toliau masažuojant nebuvo nei kiek geriau, o tik blogiau. Supratusi,
kad negalėsiu naudotis įrenginiu, nuvažiavau į saloną ir paprašiau, kad
įrenginį priimtų atgal. Man pasakė, kad priims masažuoklį atgal bet tik ne už
1600 eurų, o už 1300 eurų. Aš labai nustebau, kad pasinaudojau nepilnai savaitę
laiko ir tiek daug reikia nuleisti, norint priduoti atgal. Vėliau sužinojau,
kad tik tokiu atveju galima grąžinti
 
įrenginį. 
Tuomet aš parašiau pretenziją ir išdėsčiau, dėl kokios priežasties noriu
grąžinti įrenginį. Kad noriu grąžinti ne dėl techninės  jo būklės, o kad jis pirktas, dėl sveikatos
pagerinimo, bet aš negaliu juo naudotis.
Tada atėjo salono savininkai Jurijs Kovalovs ir
Tatjana Kovalova ir pasakė, kad pretenzijos nepriims. 
Aš pakviečiau dar vieną žmogų, kuris buvo su
manimi ir pasakiau, kad jis pasirašys, kad jus nepriimate pretenzijos. Po to
Jurijs Kovalovs priėmė pretenziją. Tada Tatjana Kovalova pasiūlė man
kompromisą, kad mane jinai
  papildomai
konsultuos, o
  aš dar pasinaudočiau  iki metų pabaigos įrenginiu, ir jei tada
nepagerės mano sveikata, tai ji priims įrenginį be jokių pretenzijų Aš
pasiūliau šitą pasiūlymą surašyti raštiškai, bet T.Kovalova sako, kodėl tu taip
netiki juk aš tau siūlau kompromisą, pasinaudoti, o jei nepadės tai po
metų
  priimsim įrenginį, aš juk žodžio
žmogus. Aš sutikau, kadangi ji labai įtikinamai kalbėjo. Bet ir po jos
konsultacijų niekas nesikeitė aš negalėjau naudotis dėl aukščiau išvardintų
  sveikatos priežasčių. Pradėjus masažuoti
degino kojų padus, dėl ko darydavosi silpna, nemažėjo skausmas kelių
sąnariuose, prisidėjo skausmas
 klubo
sąnariuose.
2020
10 01 d. paskambinau T.Kovalovai ir pasakiau, kad noriu atvežti įrenginį. Ji
pasakė, kad įrenginio nepriims. Tada aš paklausiau, kodėl jie neatsiuntė man
atsakymo į pretenziją, ji atsakė, kad neturi mano adreso, o atsakymas paruoštas
ir voliojasi ant stalo, gali atvažiuoti ir paimti. Aš nuvažiavau 01 spalio, ji
padavė
 ir pasakė, kad pasirašyčiau. Aš
nepažiūrėjau, kad atsakymo data 2020 01 02 pasirašiau. Pamačiusi, kad atsakymo
data 2020 01 02 aš paprašiau, kad ji duotų man parašyti datą 2020 10 01, bet ji
nedavė.
Prašau
padėti grąžinti įrenginį, kuriuo negaliu naudotis, nes jo paskirtis netinka
mano sveikatai.


Yra žmonių, kurių padai šąla, gal tiems
šildantis įrenginys tinka, o mano padai pastoviai kaista,man tiktų vėsinantis.

UAB Nuga LDK pateiktas atsakymas.

Iš Jūsų buvo gautas 2020-10-29 Pranešimas, kuriame Jūs siūlote iki 2020-11-11 išspręsti ginčą su Irena Gumbiene (toliau - Vartotoja) taikiai ir informuoti Vartotoją ir Tarnybą apie priimtus sprendimus, o ginčo neišsprendus taikiai, pateikti motyvuotus paaiškinimus bei juos pagrindžiančius dokumentus dėl Vartotojos prašyme išdėstytų aplinkybių ir keliamo reikalavimo. Nepraleisdami nustatyto termino, teikiame šį atsakymą.

Pažymime, kad Vartotoja mums buvo pateikusi 2019-12-17 pretenziją, į kurią jai buvo atsakyta, nurodant, kad nėra pagrindo priimti prekę ir grąžinti už ją sumokėtus pinigus, nes prieš įsigyjant prekę, vartotoja ne kartą lankėsi mūsų salone-parduotuvėje, gavo visą ją dominančią informaciją ir mūsų salone ne kartą išbandė šią prekę. Tiek Vartotojos pretenzija, tiek mūsų atsakymas yra pridėti prie Vartotojos prašymo, todėl pakartotinai prie šio atsakymo jų nepridedame.

Papildomai nurodome, kad mes laikomės mūsų atsakyme į Vartotojos 2019-12-17 pretenziją nurodytos pozicijos ir visiškai nesutinkame su Vartotojos prašyme nurodytu reikalavimu dėl šių priežasčių:

1. Prieš priimdama sprendimą įsigyti konkrečią prekę - Masažuoklį „Antroji širdis“, E5, Serijos Nr. M19H0704, Vartotoja asmeniškai ne vieną kartą ją nemokamai išbandė mūsų demonstraciniame salone. Taigi, Vartotoja visapusiškai išbandžiusi prekę, įvertinusi jos poveikį savo sveikatai, laisva savo valia, vėliau nusprendė ją įsigyti.
2. Vartotojai buvo pateikta ir išsami prekės naudojimo instrukcija „Vartotojo vadovas“, parengta lietuvių kalba, kurioje yra aiškiai nurodyta, kad tai „Šildantis prietaisas“ (Vartotojo vadovo 6 psl.) bei kad „Žemiau nurodytiems asmenims draudžiama naudotis gaminiu: <...> širdies ligomis sergantiems asmenims (ypatingai naudojantiems kardiostimulitorių) <...>“ (Vartotojo vadovo 3 psl.). Atsižvelgiant į tai, Vartotoja žinojo arba turėjo žinoti, kad įsigyja šildantį prietaisą. Nors Vartotoja prašyme nurodo, kad jai labiau tiktų vėsinantis, o ne šildantis prietaisas, tačiau tokių aplinkybių ir tokio savo pageidavimo prieš įsigydama prekę ji nenurodė, pati priėmė sprendimą įsigyti būtent tokią prekę, todėl būtent pati Vartotoja yra atsakinga už savo pasirinkimą, jog įsigijo šildantį, o ne vėsinantį masažuoklį. Be to, būdama pakankamai rūpestinga ir atidi, Vartotoja, žinodama, jog turi sveikatos problemų susijusių su širdies ligomis, turėjo pati suprasti ir tai, kad tokios prekės naudojimas gali jai sukelti neigiamas pasekmes. Apie tai, kad ji turi sveikatos problemų, susijusių su širdies ligomis, Vartotoja nei prieš išbandydama prekę, nei prieš ją įsigydama, mums nenurodė.
3. Atkreipiame dėmesį į tai, kad mažmeninės prekybos taisyklių Pirmasis skirsnis "Tinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas" numato, kad kai kurios kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik su pardavėjo sutikimu. Sąrašas prekių, kurias vartotojai gali grąžinti pardavėjui sutikus: <...> elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501-8548) <...>". Atsižvelgiant į tai, kad Vartotojos įsigyta prekė yra tinkamos kokybės, bei į tai, kad mes nesutinkame dėl jos grąžinimo, vadovaujantis nurodytomis taisyklėmis, Vartotoja neturi teisės šios prekės mums grąžinti.

Remiantis tuo, kas išdėstyta, manome, kad Vartotojos prašymas ir jame nurodyti reikalavimai visiškai nepagrįsti ir negali būti patenkinti, o toks Vartotojos elgesys yra viso labo jos siekis pasinaudojus tinkamos kokybės preke nesąžiningu būdu mėginti atgauti už ją sumokėtus pinigus. Dėl šių priežasčių prašome prašymo netenkinti.

Mes esame pasiryžę bendradarbiauti ir pateikti Jums bet kokią reikalingą papildomą informaciją ir/ar dokumentus, jeigu tokie Jums būtų reikalingi. Atsižvelgiant į tai, prašome informuoti mus apie tai nurodytais mūsų kontaktais. nugabest.vilnius@gmail.com