Sveiki,
2020 10 18 19:03 val. gavome elektroninį laišką:
"Sveiki.
Po kelių valandų darbo sugedo ir jau nepučia išcentrinis kanalinis ventiliatorius VTR100
Prašau pranešti kaip galima būtų jį grąžinti.
Užsakymo nr Nr. 7670"
2020 10 18 19:15 val. klientui parašėme atsakymą:
"Sveiki,
atsiųskite foto kaip ir kur jis buvo pajungtas, kam buvo naudojamas. Vėliau paprašysime atsiųsti ar atvežti ventiliatorių mums patikrinimui."
2020 10 18 20:39 val. gavome elektroninį laišką:
"Pajungtas jis buvo pagal paskirtį. Aš pas jus pirkau visą komplektą ortakių. Jei dirbo kelias dienas po kelias valandas vadinasi viskas ok buvo. Variklis pajungtas tvarkingai buvo. Paėmę tai lengvai galimą nustatyti. Mechaninių pažeidimų taip pat nėra."
2020 10 18 19:15 val. klientui parašėme atsakymą:
"Sveiki,
mums reikalinga informacija kokios paprašėme, be jos sprendimo priimti negalėsime:
1. atsiųskite nuotraukas kaip buvo pajungtas ventiliatorius - prie elektros tinklo bei prie ortakių
2. nurodykite kokioje aplinkoje ventiliatorius dirbo - patalpos paskirtis, temperatūra, dulkės, drėgmė
Jeigu ventiliatorius nustojo veikti dėl gamintojo kaltės pakeisime nemokamai."
2020 10 18 21:14 val. gavome elektroninį laišką:
"Ventiliatorius buvo naudojamas su jūsų pirktais ortakiais. Jus siūlot matuoti drėgmės t.y. vandens garų kiekį ore ar dulkių? Be to varikliams kurie bus drėgnose patalpose, taikomi aukštesni reikalavimai – IP44 ar aukštesnės klasės. Jūsų parduodamas variklis turi šitą klasę. Jei jums labai reikia drėgmės ir temperatūros santykio štai patalpos grafikas. Manau teks kreiptis į http://www.vvtat.lt/"
2020 10 18 21:19 val. klientui parašėme atsakymą:
"Sveiki,
pasilikite savo grasinimus sau. Tolimesnius laiškus bei pretenziją prašome siųsti registruotu laišku, nes neketiname daugiau skirti laiko tokiam jūsų tonui ir susirašinėjimui.
Gavę pretenziją, į ją atrašysime taip pat registruotu laišku, ir galėsite kreiptis ir į Vartotojų teisių tarnybą, teismą bei Strasbūrą.
Dėl laiko gaišinimo tolimesni jūsų laiškai bus nukreipti į brukalą, atsakymai bus pateikti raštu registruotu paštu, kaip ir minėjome anksčiau :)"
Vėliau šio vartotojo el laiškai buvo nukreipti į katalogą "Brukalas".
Vartotojas mums neatsiuntė šios informacijos:
1. ventiliatoriaus pajungimo nuotraukų prie sistemos
2.ventiliatoriaus pajungimo prie elektros tinklo nuotraukų
3.įrodymo, kad elektros prietaisą prie elektros tinklo jungė kvalifikuotas specialistas - pajungimo akto, bei specialisto pažymėjimo, kad gali atlikti tokius darbus
4.neatsiuntė ventiliatoriaus mums patikrinimui
Dėl agresyvaus bendravimo paprašėme tolimesnį bendravimą tęsti registruotu paštu, taip taupant visų laiką. Tačiau sekantis vartotojo žingsnis buvo skundo surašymas vartotojuskundai.lt puslapyje.
Dėl kliento abejingumo bei nepateikimo reikiamos informacijos bei įrodymų negalėjome imtis jokių veiksmų.
Pagarbiai,
www.el-vent.com
Pakartosiu dar kartą:
1 Ventiliatorius buvo naudojamas su jūsų pirktais ortakiais.
2 Variklis buvo pajungtas pagal kintamos elektros srovės pajungimo schemą. Ji yra ant įpakavimo dėžutės, taip pat prideru.
3 Sistema sumontuota gyvenamoje patalpoje. Gyvenamosios patalpos drėgmė 35-65 proc.
Visa tai atitinka i prietaisui taikoma IP44 standartą. Prašom pakeisti arba atlikti išcentrinio
kanalino ventiliatoriaus garantinį remontą .
Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas (toliau – Civilinis kodeksas), Vartotojų teisių apsaugos įstatymas bei kiti teisės aktai nustato, jog vartotojas turi teisę įsigyti saugias, tinkamos kokybės prekes ar paslaugas, gauti teisingą ir visapusišką informaciją valstybine kalba apie parduodamas prekes ar teikiamas paslaugas, į pažeistų teisių gynimą ir į turtinės bei neturtinės žalos (nuostolių) atlyginimą, kreiptis dėl pažeistų teisių gynimo į ginčus nagrinėjančias institucijas ar teismą ir kt.
LR Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 6 dalyje yra nustatyta, kad jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje numatytas daikto instaliavimas, įrengimas ar montavimas ir daiktą instaliavo, įrengė ar sumontavo pardavėjas arba jo pasitelkti tretieji asmenys, bet koks dėl netinkamo daikto instaliavimo, įrengimo ar montavimo atsiradęs trūkumas prilyginamas daikto kokybės trūkumui. Ši taisyklė taip pat taikoma ir tais atvejais, kai daiktą turi instaliuoti, įrengti ar montuoti pirkėjas ir netinkamo instaliavimo, įrengimo ar montavimo priežastis yra instrukcijos trūkumai.
Vadinasi kai prekių instaliavimą, įrengimą ar montavimą atlieka pats vartotojas, jei neteisingo instaliavimo, įrengimo ar montavimo priežastis yra instrukcijos trūkumai, tokiu atveju dėl to atsiradęs trūkumas taip pat prilyginamas prekių kokybės trūkumui.
Pagal ES taisykles pardavėjas turi pataisyti, pakeisti nusipirktas prekes, sumažinti jų kainą arba grąžinti pinigus, jeigu tos prekės turėjo defektų arba atrodo ar veikia ne taip, kaip reklamuota.
Jei prekę ar paslaugą įsigyta internetu arba kitu būdu ne parduotuvėje (telefonu, paštu, iš išnešiojamosios prekybos agento), taip pat nutraukti sandorį ir grąžinti užsakymą per 14 dienų laikotarpį dėl bet kokios priežasties ir be jokio paaiškinimo.
Vartotojui, perkančiam nuotoliniu būdu, turėtų būti suteikiama visa su preke ar paslauga susijusi informacija, taip pat informacija apie verslininką. Pirkdamas prekes ir paslaugas nuotoliniu būdu, kitaip nei tradicinėje prekyboje, vartotojas turi mažiau galimybių apžiūrėti prekę, dalis informacijos apie prekės ar paslaugos savybes yra sunkiau prieinama, todėl verslininkas privalo sudaryti sąlygas vartotojui lengvai, tiesiogiai ir nuolat gauti informaciją apie:
Vartotojas privalo gauti aiškią ir nedviprasmišką informaciją apie prekės/paslaugos savybes, funkcionalumą, suderinamumą su kitais daiktais ar įranga ir pan. Vartotojui turi būti pateikiama kuo detalesnė informacija, atsižvelgiant į prekės/paslaugos sudėtingumą. Pardavėjas privalo aiškiai ir nedviprasmiškai supažindinti vartotoją su pirkimo-pardavimo pasiūlymo sąlygomis ir išimtimis.
Vartotojui turi būti suteikiama informacija apie pardavėjo vardą, pavardę ar pavadinimą, buveinės adresą, kontaktinius duomenis (telefono numerius, elektroninio pašto adresą ir pan.), taip pat juridinio asmens teisinę formą ir registracijos duomenis bei mokesčių mokėtojo kodą.
Šiuo atveju pardavėjas pažeidė mano teises blokuodamas mano priėjimą į elektroninės parduotuvės tinklapį. Mano elektroninius laiškus nukreipdamas į "brukalą" ir atsisakydamas atlikti garantini prekės remontą.
Todėl reikalauju grąžinti už parduotą nekokybišką prekę pinigus.
Apie priimtą sprendimą prašau informuoti ,manę raštiškai.