Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

universalusmeistras.lt | Nepatikima paslauga |

Laba diena
Sugedo indaplovė 2020.10.08 svetainėje universalusmeistras.lt paskambinęs telefonu +37060308993 užsisakiau meistrą į namus Kaune, sutarėm kad atvyks 13 d. tarp 16-17 val. . 2020,10,12 meistras paskambino 8,41 val ir paklausė ar negalėtų dieną anksčiau atvykti į namus dėl remonto apie 16-17 val kadangi man laikas tiko aš sutikau bet sutartu laiku meistras nepasirodė tik 20 val paskambino kad galėtu atvažiuoti dėl remonto. ,Kadangi vakare turėjau svečių pasakiau kad geriau būtų kad atvyktų kaip ir buvom sutaria 13d. 16-17 val . Ant rytojaus vakare nesulaukus meistro paskambinau 18 val pasiteirauti ar atvyks ,tiesiog gavau atsakymą kad vakar nepriimiau vadinasi remonto nereikia ir padėjo rageli . Bandant 10 kartu skambinti skambučiai buvo ignoruojami arba atmetami . 

Laba diena,
Atsakant į Jūsų paklausimą,
Pažymime, kad turite raštu kreiptis į paslaugų teikėją su pretenzija ir paslaugos teikėjas turi 14 d. terminą atsakyti. Nepavykus ginčo išspręsti taikiai ar paslaugos teikėjui nepateikus atsakymo po 14 d., turite teisę kreiptis į VVTAT, pateikiant ginčui reikalingas aplinkybes ir dokumentus, įtvirtintus LR vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnyje.