Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Skelbimas | Blogai prekiauja |

Sveiki, pirkau: anglų kalbos mokymuisi instrumentus, bet nei vienai prekei nėra sąskaitos faktūros, todėl nenurodyta koks komplektas kainavo 153 eurus;2. pirkau šveicarišką riešinį kraujospūdžio matuoklį, kuris neveikiantis, matyt - tai tik vitrinos pavyzdys, o kainavo 23 eurus. Bendravau elektr.paštu su tiekėjais(atsiliepė Tomas Ramoška
Jūsų asmeninis konsultantas) ,  Užsisakiau vienus akinius, o gavau dvejus. Prašiau sąskaitos faktūros visoms gautoms prekėms, tačiau jie parašė, kad sąskaitų faktūrų nerašo, o kodėl nepaaiškino, o apie komplektaciją nei vieno žodžio, todėl liko neaišku, ar anglų kalbai ausinės priklauso ar ne. Ir kiekvienos prekės kaina neaiški, kai nėra sąskaitos faktūros.Surašiau jiems visas pretenzijas, bet niekas nesikeičia, padėtis netaisoma.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt