Laba diena,
Atsakant į Jūsų paklausimą, pažymime, kad Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 22 straipsnyje yra nurodytos institucijos, kurios yra įgaliotos nagrinėti vartojimo ginčus ne teismo tvarka pagal jų veiklos sritį. Pagal šio straipsnio 1 dalies 1 punktą vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų (šiuo atveju – AS TV Play Baltics (Home3)) ginčus dėl Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo reglamentuojamų santykių nagrinėja Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba. Taip pat atkreipiame dėmesį, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004-08-19 nutarimu Nr. 1029 patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos nuostatų (toliau – Nuostatai) 8.2 punkte numatyta, jog vienas iš pagrindinių šios institucijos uždavinių yra užtikrinti elektroninių ryšių paslaugų gavėjų teisių ir teisėtų interesų apsaugą, ypač paprastas ir nebrangias ginčų sprendimo procedūras. Be to, Nuostatų 10.1 punkte įtvirtinta, kad Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba, įgyvendindama minėtą veiklos tikslą, rengia ir tvirtina galutinių paslaugų gavėjų ginčų su elektroninių ryšių paslaugų teikėjais sprendimo taisykles ir pagal kompetenciją juos sprendžia. Atsižvelgiant į išdėstytą, pagal kompetenciją turite teisę kreiptis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą.