Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Home3 | Home3 reketas |

Home3 pademonstravo neįtikėtiną nesiskaitymą su klientais, akivaizdų tyčiojimąsi ir reketą.


Paslaugų sutartis dėl palydovinės
televizijos paslaugų teikimo su bendrove Home 3
sudaryta 2017 m.. Iki š.m. birželio mėnesio paslaugų kokybė
buvo paken
čiama
ir televizijos signalas veikė be trikdžių. Tačiau š.m. birželio mėnesį atsirado
dideli televizijos trikdžiai, signalas nuolat dingdavo. Bandymo spręsti su
paslaugų teikėju ginčą taikiai eiga vyko paslaugų teikėjui akivaizdžiai
demonstruojant abejingumą, nenorą spręsti ginčą ir interesą pasipelnyti iš
situacijos:



·        
Kreipusis
į paslaugų teikėją, buvo gautas atsakymas, kad TV signalas priėmimas neįmanomas
dėl užaugusių medžių. Tačiau nuo paslaugų sutarties teikimo pradžios iki
trikdžių atsiradimo neužaugo nei vienas papildomas medis – namas įsikūręs šalia
brandaus miško, kuriame nėra ir nebuvo augančių medžių.



·        
Po tokio gauto atsakymo, kuris neatitiko
realybės, paprašiau atsiųsti kitą meistrą pakartotiniam situacijos įvertinimui.
Home3 atsisakė siųsti meistrą ir pasiūlė tai daryti savomis lėšomis, su kuo aš
sutikau (t.y. sutikau apmokėti meistro išlaidas).



·        
Pakartotinai atvykus meistrui, paaiškėjo,
kad signalas yra pakankamas ir trikdžiai vyko dėl nekokybiškos antenos. Meistras
anteną pakeitė ir ryšio signalas tapo sklandus ir be trikdžių, kas įrodė, kad
trikdžių problemas kėlė nekokybiška antena ir jos reguliavimas, o ne medžiai,
kaip Home3 teigė iš pradžių.



·        
Atstačius signalą ir paaiškėjus, kad pirminis
Home3 atsakymas buvo neatitinkantis realybės ir galimai tyčia melagingas,
siekiant nespręsti problemos, paprašiau Home3 kompensuoti pakartotinai kviesto
meistro išlaidas bei anuliuoti sąskaitą už laikotarpį, per kurį negavau palydovinės
televizijos paslaugų (dėl trikdžių televizija tiesiog neveikė).



·        
Po tokio mano laiško, aš ne tik kad
negavau Home 3 atsakymo, bet jie dar ir savavališkai ir apie tai neinformavę iš
anksto, išjungė televizijos transliaciją. Maža to, po to gavau reikalavimą
sumokėti
450 eur vertės
netesybų mokestį.



Laba diena,
Atsakant į Jūsų paklausimą, pažymime, kad Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 22 straipsnyje yra nurodytos institucijos, kurios yra įgaliotos nagrinėti vartojimo ginčus ne teismo tvarka pagal jų veiklos sritį. Pagal šio straipsnio 1 dalies 1 punktą vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų (šiuo atveju – AS TV Play Baltics (Home3)) ginčus dėl Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo reglamentuojamų santykių nagrinėja Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba. Taip pat atkreipiame dėmesį, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004-08-19 nutarimu Nr. 1029 patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos nuostatų (toliau – Nuostatai) 8.2 punkte numatyta, jog vienas iš pagrindinių šios institucijos uždavinių yra užtikrinti elektroninių ryšių paslaugų gavėjų teisių ir teisėtų interesų apsaugą, ypač paprastas ir nebrangias ginčų sprendimo procedūras. Be to, Nuostatų 10.1 punkte įtvirtinta, kad Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba, įgyvendindama minėtą veiklos tikslą, rengia ir tvirtina galutinių paslaugų gavėjų ginčų su elektroninių ryšių paslaugų teikėjais sprendimo taisykles ir pagal kompetenciją juos sprendžia. Atsižvelgiant į išdėstytą, pagal kompetenciją turite teisę kreiptis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą.