Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Krinona | Dėl wahl kirpimo mašinėlės |

2019 metų spalio mėn pirkau kirpimo mašinėlę wahl legend iš Cascada parduotuvės Kaune. Šių metų vasarą ji man sugedo, tad išsiunčiau I Krinona servisą remontui. Po gal 10 d gavau ją atgal, bet ji pradejo kirpti nekokybiškai. Išsiunčiau dar kartą atgal. Taip pat išsiunčiau video, parasiau, kad neįmanoma su ja dirbti. Jie palaikė dvi savaites, sutepė alyva ir pasiuntė ją atgal. Atseit jiems kerpa. As vėl nusiunčiau jiems video, įrodydama,  kad neįmanoma su ja kokybiškai dirbti, tai jie man vėl pasiūlė susitepti, arba kreiptis į vartotojų teises. 

UAB Krinona pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Plaukų kirpimo mašinėlės kirpimo kokybė labai priklauso nuo tinkamos peiliukų priežiūros.
Peiliukai turi būti nuolat valomi, sutepami, reikalui esant pareguliuojami.
Jūsų konkrečiai atveju, mašinėlė į servisą buvo pristatyta 2 kartus.
Abu kartus jokių gamyklinių defektų nenustatyta, tinkamai sutepus peiliukus, plaukų kirpimo mašinėlė veikė tinkamai.

Pagarbiai,
UAB "Krinona" serviso administracija