Informuoju apie "Guesthouse svečiuose pas Gražina" (Palanga) vykdomus šiurkščius klientų teisių pažeidimus ir grubų klientų aptarnavimo standartų nepaisymą.
Dirbu teisėsaugos institucijoje, NETOLERUOJU jokių nepagarbos ir nesąžiningumo atvejų, o ypač - klientų aptarnavimo srityje, kur už nekokybiškai suteiktas paslaugas klientai yra sumokėję finansinį atlygį paslaugos teikti teisės neturintiems asmenims.
Apie "Guesthouse svečiuose pas Gražina" abejotiną finansinį skaidrumą jau įspėta VMI, apie grubias kalbos klaidas pavadinime ir atsakymuose klientams pranešta VLKK, apie grubius klientų teisių pažeidimus raportuota Booking.com, o artimiausiu metu bus informuotos visos šią veiklos sritį reglamentuojančios įstaigos.
"Guesthouse svečiuose pas Gražina" ne tik vykdoma turtinė diskriminacija klientų atžvilgiu (į brangesnius kambarius užsisakiusius klientus kreipiamasi daugiskaita, kalbama maloniai, pagarbiai, o ekonominės klasės gyventojai vadinami vienaskaita, su jais kalbama ironiškai), bet ir šiurkščiai pažeidžiami etikos ir profesionalios komunikacijos su klientais principai: nepagrįstai verčiama kaltė klientams, vengiama atsakomybės, išsisukinėjama, o klientai komentaruose šalia pagarbių ir taktiškų klientų atsiliepimų šlykščiai užsipuolami ir įžeidinėjami.
Prašau persvarstyti šios įmonės veiklą ir, atsižvelgiant į jos daromus pažeidimus, pritaikyti nuobaudas. Svartau galimybę kreiptis į atitinkamos instancijos institucijas.