2020 07 14 dieną kurjeris pristatė iš Pigu.lt pirktą palapinę, kuri nepateisino mano lūkesčių, nes internetiniame puslapyje pateiktas reklaminis vaizdo įrašas neatitiko tikrovės. Tą pačią dieną kreipiausi į Pigu.lt konsultantę, kad atsiūstų kurjerį dėl prekės grąžinimo. Praėjus keturioms dienoms kurjerio taip ir nesulaikiau, tada paskampinau vėl Pigu.lt konsultantei kuri paaiškino kad kurjeris dar neužsakytas ir patikino , kad jį užsakys ir po 14 dienų mano sumokėta 234,99 eurų suma bus grąžinta į nurodytą sąskaitą. Po šio skambučio 2020 07 20 diena kurjeris paėmė iš manęs pirktą palapinę, bet praėjus terminui pinigų aš tai ir negavau. Po to dar kelis kartus skambinau internetinės parduotuvės Pigu.lt konsultantams, bet jie tik vilkina terminus ir žada, kad jų administracijos vadovai susisieks su manim ir viską nuspręs. Bet praėjus jau beveik mėnesiui aš taip ir nesulaukiau neis skambučio, nei pinigų. Aš manau , kad mano kaip vartotojo teisės yra pažeistos.