Dėl teikiamų paslaugų kokybės. Per pastaruosiu 2 mėn. buvo kreiptasi kelis kartus dėl teikiamos paslaugos sutrikimo. Vos tik suprastėja oras t.y. pradėda krapnoti lietus, tv neberodo, piktograma ekrane rašo, kad antenos kabelis atjunktas patikrinkit. Konsultantai visai atvejais pateikė vieną atsakymą, kad įmonė už oro sąlygas neatsako, ir esant nepalankiom oro sąlygom galimas paslaugos sutrikimas, paklausus dėl paslaugos apmokėjimo kai ji neteikiama nes už lango lyja ar sninga pvz kelias dienas, konsultantas informavo, kad mokama visa suma nes tai ne jų ”problema”.
Paskutiniu metu esant prastom oro sąlygom jei signalas nedigsta tai liejasi ir mirga transliuojamas vaizdas. Vėl susisiekus konsultantas nuotoliniu būdų testavo įrangą ir signalą ir nusprendė, kad greičiausiai brokuotas priedelis kuris buvo pakeistas. Po pakeitimo šita problema nedingo. Vėl buvo susisiekta, vėl viskas testuota, faliausiai konsultantas priėjo išvadą, kad galimai kažkas negerai su antena ir pasiūlė meistro paslaugas, kurios yra mokamos. Pasitikslinus ar tikrai paslauga mokama, kai sutartis pasirašyta mažiau nei prieš metus 2019-12, turėtų būti garantinis aptarnavimas, konsultantas paditikslino ir informavo, kad taip 1 kartą į metus priklauso nemokama meistro paslauga. Tačiau po paros konsultantas susisiekė pats ir pasakė kad užsakė mokamas meistro paslaugas. Perskambinus pasitikslinti kodėl nemoka paslauga tapo mokama, informavo, kad kadangi mes prisiėmėm įrangą tau patys ir esam už ją atsakingi, pasiteiravus kas tada teikia įrangos garantinį aptarnavimą ir priežiūrą kur būtų galima kreiptis, gavom atsakymą kad niekas, nes mes įsigijom įranga išsimokėtinai, ji priklauso mums ir patys už ją atsakom.
Gaunasi kad įmonė teikia paslaugas ir parduoda įrangą už kuria neneša visiškai jokios atsakomybės.
Ps. Įranga buvo sumuontuota įmonės darbuotojo.
Reziume
1.Turim įrangą kuri pasirodo be garantijos pasak konsultantu.
2. Jei paslaugos neteikiamos esant blogam orui už jas vistiek turime mokėti nors jų ir negaunam.