Birželio 21 dieną svetainės Kalimba Lt internetinėje parduotuvėje užsakiau 2 instrumentus, ir tą pačią dieną apmokėjau visą sumą- 113 eurų su pristatymu į Omniva paštomatą. Svetainėje teigiama, kad instrumentai pristatomi per 1-2 darbo dienas. Birželio 30 dieną, negavusi prekės, parašiau el. laišką, atsakymo į kurį negavau. Liepos 5 dieną vėl parašiau laišką. Gavau atsakymą, kad instrumentai gaminami ir bus išsiųsti liepos 7 dieną. Deja, siuntinio ir toliau negaunu. Liepos 13 ir 17 d. vėl rašiau į el. paštą. Jokio atsakymo negavau iki šiol. Noriu gauti užsakytus instrumentus arba atgauti sumokėtus pinigus.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt
Kalimba Lt pateiktas atsakymas.
Pranešu, kad pinigai už nepristatytas prekes vakar buvo persiusti atgal į E.K sąskaitą