Įsigijau mobilu telefoną "Nokia Lumia1020" imei. nr. 357254053285278 ir apsidraudžiau ji pagal sut. nr. PZULT 1744770. Pirmą kartą į taisyklą "UAB Mobiliųjų telefonų techninis centras" kreipiausi 2015.11.09. Visi darbai buvo atlikti ir aš atgavau sutaisytą telefoną. Pagal atliktų darbų aprašą matau, kad man buvo gražintas tas pats telefonas, bet su imei. nr. 357254053285526. Antrą kartą į taisyklą "UAB Mobiliųjų telefonų techninis centras" kreipiausi 2016.06.19 dėl ekrano dūžio, telefoną taisyklos darbuotojai priėmė, bet veliau pranešė, kad telefono netaisys, nes skiriasi telefono imei nr. su imei nr. nurodytu draudimo sutartyje nr. PZULT 1744770. Taisyklos darbuotojai ilgai aiškinosi su draudimo įmonę šiuo atveju tai esate jūs ir 2016.07.11 aš gavau apdrausto įrenginio techninės patikros aktą nr. DR012912. Kur nurodytą, kad telefonas imei nr. 357254053285526 yra neremontuojamas ir man gražinamas tik aktas. Su kurio UAB "Tele2" atsisakė keisti telefoną nes skiriasi imei nr. nurodytas draudimo sutartyje su imei nr. nurodytų apdrausto įrenginio techninės patikros akte. "UAB Mobiliųjų telefonų techninis centras" nemato savo taisymo istorijoje, kad kada nors pas juos butų taisytas telefonas su imei nr. nr. 357254053285278 . Visus reikiamus dokumentu prisegiau prie šio laiško. Prašau pripažinkite, kad jūsų servisas pirmo taisymo metu pakeitė mano telefono imei numerį be mano žinios. To pasekoje aš likau be telefono ir kompensacijos
P.S. Dabar aš likau be savo mobilaus telefono ir be draudimo išmokos.
Pagarbiai,
Daniel Vešun
mob.tel +37067639579