<div>Uzsakes preke[kriaukle] is VoniosGuru,ja gavau sudauzyta.Ja gavau per siuntu imone DPD.Ja atsijamant pakuote nebuvo pazeista.Parsineses siuntini ir ji ispokaves radau suduzusia kriaukle.Pranesiau jiems apie tai,jie man liepe aiskintis su siuntini pristaciuse imone DPD.Susisiekiau su DPD atstovu ir man jis aiskiai pasake, jeigu prekes pakuote atsijamant nebuvo pazeistatai ju jokios kaltes nera.Tada vel susisiekiau su VONIOS GURU jie man pasake, kad aiskinsis.Po kiek laiko gavau ju atsakyma,kad buvo apklausti du imones darbuotojai kurie paruose siuntini,jie sake kad kriaukle buvo supakuota sveika.Dar bandziau su jais kontaktuoti telefonu.Pradzioja ji kele, paskui jau nebe.<br></div><div><br></div><div><br></div><div><br></div>
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt