A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/083c5c36196ea87b622d7419572b542d.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/ba9e8cdfe26d326151a91267684f9578.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/c87e8e72f697c00752ca63fef4aaaecc.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Bitė | dėl telefono gedimo |

2018-08-10, Bitės salone, Vytauto g. 60, Trakuose įsigijau mobilųjį telefoną Sony Xperia XZ1 Compact Black (G8441).
Jam pritaikė standartinę 2 metų garantiją. Papildomai telefoną apdraudžiau ekrano draudimu.
Naudojimosi
metu kelis kartus telefone buvo sugedęs telefono viršutinis
garsiakalbis, telefonas buvo pristatytas į tą patį Bitės saloną,
telefonui buvo pritaikomas garantinis aptarnavimas ir telefonas būdavo
vis sutaisomas.
Paskutinį kartą, š.m. birželio 9d.vėl
kreipiausi į Bitės saloną, Vytauto g. 60, Trakuose, nes pradėjo
netinkamai veikti telefono atstumo jutiklis ir atšoko telefono
viršutinis ekrano kraštas. Salono konsultantė apžiūrėjo telefoną ir
nenustatė jokių tyčinių mechaninių pažeidimų. Šį kartą aš parašiau
pretenziją, kad būtų ivertintas telefono tinkamumas naudoti, būtų
kreiptasi į gamintoją ir minėtas telefonas būtų pakeistas kitu, arba
būtų grąžinti už jį sumokėti pinigai. Pretenzijoje paminėjau, kad
paskutinio garantinio taisymo metu buvo galimai nekokybiškai užklijuotas
telefono stikliukas, ko pasekoje jis ir atšoko. Konsultantė priėmė
pretenziją ir išsiuntė telefoną į MTTC. Iš MTTC elektroniniu paštu gavau
laišką, kad mano telefonui šį kartą apskritai nebus taikoma garantija,
nes telefonas yra išlenktas, jame rasti mechaniniai pažeidimai.
Telefonas galėtų būti sutaisytas apmokėjus sąskaitą.
Su
MTTC išvada nesutinku, nes telefonas į saloną buvo atiduotas tik su jau
minėtais trūkumais (atšokusiu stikliuku ir netinkamai veikiančiu atstumo
jutikliu), telefonas naudojimosi metu niekad nebuvo lankstytas,
mėtytas, buvo saugomas, su apsauginiu dėkliuku ir stikliuku. Kreipiausi į
Bitės konsultantus dėl minėtos problemos sprendimo būdų, gavau
atsakymą, kad telefonui nebus taikomas ir draudiminis įvykis, patys
konsultantai pasiūlė kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Reikalauju kad telefonas būtų suremontuotas, pakeistas kitu, arba grąžinti už jį sumokėti pinigai.