Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Dorisas, UAB pateiktas atsakymas.
1.Klientė telefonu užsakė šviesių gėlių mix, užsakymo metu konkrečių pageidavimų nebuvo, buvo nurodyta tik kad ji pageidauja šviesių gėlių mix.
2.Užsakymas pagal jos pageidavimą buvo įvykdytas, gėlės buvo pagal nurodytą koloritą ir ką turi gėlių tiekėjai tą dieną sandėlyje parinktos.(Prisegame foto)
3.Kompozicija padaryta su atlankstytais rožių žiedlapiais, naudojant dvi rožių rūšis, sudedant 35 rožių žiedus.
4.Užsakymas buvo pristatytas laiku ir nusiųsta foto užsakovei.
5.Po pristatymo užsakovė pradėjo reikšti pretenziją, kad gėlės nuvytusios, kad ji nenorėjo rožių, kad tai ne mix, o vientisai sudėtos rožės.
6.Tada klientei buvo nusiųsta foto ir paaiškinta, kaip atrodo kibirėlis sudėtas vientisai rožių ir kaip atrodo rožių mix, nors ši info pas mus skelbiama fb ir insragram puslapyje, kur jie viską gali pamatyti.(prisegame foto)
7.Kadangi klientė suklydo darant užsakymą ir nepaminėjo kokio mix ji būtent norėjo, mes jai kaip kompencają pasiūlėme 10proc.nuolaidą sekančiam apsipirkimui, tačiau ji nesutiko, reikalavo kad gražintume 10eur.,o sekančią dieną pareikalavo visos sumos.
8.Kadangi užsakymas buvo atliktas laiku, gėlės buvo sudėtos šviežios ką tik iš tiekėjų, tai mes atsisakėme daryti pinigų gražinimą.