Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB BIGBOX | Dėl šaldytuvo |


2020-06-14 įvykdžiau užsakymą Nr. 0239892, pirkau šaldytuvą Samsung RB33J3205SA/EF iš UAB "Bigbox.lt". Užsakymas - Aistės Lekečinskienės vardu.
2020-06-18 kurjeris pristatė prekę, priimant prekę, kaip ir buvo nurodyta žinutėje, patikrinta pakuotė ir pakuotės pažeidimų užfiksuota nebuvo (pristatęs prekę kurjeris darė fotofiksaciją). Prekė buvo supakuota į putų polisteriną ir apsukta plėvele. Pristatęs prekę, kurjeris išvyko.
Išpakavus prekę, akivaizdžiai matosi defektas ant priekinių durelių. Nedelsiant susisiekiau telefonu 8 700 333 22 ir informavau apie defektą, telefonu kalbėjusi moteris nurodė, kad nufotografuoti kaip prekė buvo supakuota. Pateikiau informaciją, kad prekės supakuotos foto pateikti negaliu, nes ji išpakuota, moteris nurodė, kad nufotografuoti apskritai medžiagas kaip prekė buvo supakuota. Tą pačią dieną nufotografavau ir nusiunčiau nuotraukas el. paštu pagalba@bigbox.lt. Nesulaukus skambučio, tą patį laišką 2020-06-19 dar kartą pakartodama nusiunčiau el. paštu pagalba@bigbox.lt.  Iki 2020-06-22 nesulaukusi skambučio dar kartą skambinau telefonu 8 700 333 22, su klausimus kodėl niekas su manimi nesusiekia dėl defekto. gavau atsakymą, kad galimai laiškai nenuėjo iki siunčiamo adresate, tuomet buvau paprašyta laišką persiųsti el.paštu gediminas@bigbox.lt
2020-06-23 buvo gautas iš bigbox. lt laiškas: "Sveiki,
Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl to, kad prekės pažeidimą pastėbėjote tik priėmus siuntą ir pasirašius vežėjui, kad prekė buvo pristatyta be pastabų, turime teikti atskirą pretenziją vežėjui. Siekiant kuo greičiau išspręsti situaciją, reikalinga:

  1. Prekės nuotraukos iš visų pusių.
  2. Pakuotės nuotraukos iš visų pusių.
  3. Prekės nuotraukos su putplasčiais iš visų pusių.
  4. Serijinio numerio lipdukas esantis ant šaldytuvo, arba jo viduje (priklausomai nuo modelio lokacija gali skirtis)
 
Jeigu atsitko taip, kad originalios pakuotės neturite, reikalinga bent jau prekės nuotrauka su putplasčiais." 
Pateikiau atsakymą: "Kaip rašiau:
1. Prekės pristatymo metu, kurjeris darė fotofiksaciją. 
2. Apžiūrint prekę vizualiai pakuotės pažeidimų nebuvo pastebėta.
3.  2020-06-17 bigbox.lt atsiųstoje žinutėje nurodyta, cit: "priimdami patikrinkite ar nepažeista pakuotė". Tas buvo įvykdyta pakuotė nebuvo pažeista. Aš nedariau supakuoto gaminio fotofiksacijos, ją darė pristatęs kurjeris. 
4. Mes fotofiksacijos nedarėme, nes akivaizdu, kad laukėme kokybiškos prekės.
5. Tik išpakavus prekę iš pakuotės, pastebėtas akivaizdžiai matomas defektas ant durelių. Defekto fotofiksacijas esu pridėjusi. Išpakuotos pakuotės fotofiksacijas esu pridėjusi pirmuose laiškuose.  Jūs rašėte "Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl to, kad prekės pažeidimą pastebėjote tik priėmus siuntą ir pasirašius vežėjui, kad prekė buvo pristatyta be pastabų", nelabai suprantu kaip galima pastebėti defektą, kai prekė supakuota, t.y. šaldytuvas, didelis ir sunkus įrenginys. Šaldytuvo pristatymo dieną kurjeris atvežė prekę, iškėlė, padarė fotofiksaciją ir išvyko, kurjeris nelaukė, kol prekė bus išpakuota. Dar kartą atkreipiu dėmesį, kad pakuotė nebuvo sugadinta vizualiai apžiūrint, šaldytuvo defektas pastebėtas, tik pilnai išpakavus prekę iš jos pakuotės. 
2020-07-01 UAB "Bigbox.lt" pateikė atsakymą: "Kaip ir minėjau be pateiktų nuotraukų padėti sunkiai kuo galime.". 
Situaciją manau, įmonė galėjo išspręsti taikiai, paprasčiausia pakeisdami defektuotas šaldytuvo dureles.