Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lionparis internetinė parduotuvė | Atsiuntė netinkamą dydį |

Pirkau maudymosi kostiumėlį internetinėje parduotuvėje lionparis.com
Prekę apmokėjau internetu. Prekė atkeliavo paštomatu. Maudymosi kostiumėlis  buvo atsiųstas klaidingo dydžio.Užsakytas dydis S, atsiųstas dydis M. Tai įrodo sąskaita ir atsiųstos prekės etiketė. Tą pačią prekės gavimo dieną 06.19 dieną parašiau el. puslapyje nurodyti el. paštu info@lionparis.com laišką, kad  prekė netinkamo dydžio.Atsakymo nesulaukus jokio vėl buvo rašytas elektroninis laiškas jiems  06.22, 06.23 dieną. Atsakymo pagaliau sulaukus, tiekėjas prašo atsiųsti atgal pakeitimui.06. 24 dieną dar kartą po kelių bandymų vėl klausiu kur ir kaip siųsti, bet nieko. Bet problema yra tokia, kad neaišku nei kur siųsti nei kam, kadangi ant pakuotės etiketės, yra blogai atspausdinta ir net nesimato kam siųsti. Beje jiems parašius , vel niekas nebeatrašo. Tiesiog yra ignoruojama Visiškai.Su jais susisiekti nėra įmanoma, nei email, nei per Facebook paskyra, aš nenoriu rizikuoti siųsti atgal ir likti isvis be jokios prekės, kadangi jie nenori išvis komunikuoti.Norejau gauti tinkamą dydį ir išspręsti, bet dabar noriu kad atiduotų pinigus ir visus paraginti, kad ten tiesiog nepirktų nieko. 

Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt