Užsisakėme automobilio parkavimo sistemos bloką srotas24.lt (53eur). 2020.05.22 atsiėmėm jų Vilniaus sandėlyje. Prekė vizualiai lyginant su skelbime pateikta nuotrauka sutapo, pažeidimų nebuvo, tačiau servise meistrai konstatavo, kad detalė yra gavusi vandens, jungtys oksidavęsi ir ji nėra tinkama naudoti. Srotas24.lt puslapyje nurodyta, kad netinkama prekė gali būti gražinta per 14 d. Todėl 2020.06.03 raštu (emailu) kreipėmės dėl prekės ir pinigų grąžinimo, nusiuntėm nuotraukas ir aprašėm priežastį. Pardavėjas atsisakė priimti pretenziją pirma traktuodamas, kad tiekėjo manymu detalė veikianti, bet pamatę nuotraukas pasiųlė nusivalyti oksidacijos paveiktas jungtis ir nereikšti pretenzijos. Jie taip pat argumentavo savo sprendimą tuo, kad pasiimdami prekę mes pripažįstam ją tinkama naudoti. Deja sandėlyje įvertinti galėjome tik išorinę jos būklę ar ji veikianti patikrinti yra neįmanoma, tą daro meistrai. Skelbime taip pat nenurodyti galimi defektai (detalės paveikimas vandeniu, oksidacija), todėl tai traktuojame kaip tyčinį defektų nuslėpimą. Jei klientas būtų įspėtas (skelbime) apie galimus defektus, tuomet sutikčiau, kad tai mano prisiimta rizika pirkti tokį daiktą. Prašome grąžinti pinigus ir atsakingas institucijas įvertinti šios įmonės veiklos principus, nes tai pasikartojantis atvejis, kai yra parduodamos neveikiančios detalės, negrąžinami pinigai ir apgaudinėjami klientai.