Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia Lietuva, AB | Nesąžininga Telia (Ežio) veikla |

Sveiki,


  Turiu Ežio abonementą Nr.: 8-692 00208, kurį naudojau neribotam internetui.
  Balandžio mėnesį „Ežio“ WEB svetainėje radau tokio plano įkainį 11,99eur/mėn, kuris man tiko ir nusipirkau nurodytą abonementą.
Nuo gegužės 1d. „Ežio“ sąskaitą papildęs 15eur  ir palikęs tik "Neriboto interneto" planą naudojausi paslauga iki gegužės 31d. (internetas nustojo veikti).
  Birželio 1d. „Ežio“ sąskaitą vėl papildžiau 15eur ir iki birželio 2d. taip ir neatsiradus internetui pradėjau domėtis kokios to priežastys. Tada ir sužinojau, kad pas „Ežį“ mėnuo turi tik 30 dienų, po kurių jie vienašališkai nusprendė (be jokio suderinimo ar įspėjimo) pakeisti planą į "Joks planas" (taip man paaiškino „Telijos“ konsultantai), ir šio pakeitimo pagrindu buvo pasisavinti Ežio sąskaitoje buvę 18,01eur, nes paslauga buvo pakeista į planą su netinkamais man tarifais.
  Man pasirenkant planą nebuvau įspėtas, kad Ežys savo sprendimu gali bet kada keisti mokėjimo planus (ir kažkodėl tie planai išskirtinai naudingi tik „Ežiui“). Idomu, kodėl tada papildžius sąskaitą nebuvo atstatytas užsakytas planas?


Manau viso šio nesusipratimo būtu išvengta jei "Ežio" svetainėje talpinama reklama būtu neklaidinanti, o dar geriau, kad paslaugos tiekėjas nekeistų paslaugos tarifų, to nesuderinęs su paslaugos užsakovu. Aš, kaip paslaugos pirkėjas ir mokėdamas avansu, norių būti garantuotas kad ir gausiu tai, ką užsakiau, o ne pastoviai tikrintis ar nebuvo pakeisti tarifai ar dar kažkas.


Manau, jog šioje situacijoje nuostolius patyriau tik aš, kaip paslaugos užsakovas, o ne "Ežys", todėl norėčiau įmonė atstatytų į Ežio papildymo sąskaitą 18,01 eur ir visam laikui (iki pareikalavimo pakeisti) įjungtų užsakytą planą.

Iš anksto dėkoju. Lauksiu atsakymo.