Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pigu.lt | negaunu apmokėtų prekių |

Prekę užsakiau balandžio pradžioje. Turėjo būti balandžio pabaigoje. Pranešė, kad vėluos dvi dienas. Nesulaukiau. Informuoti nesiteikė. Po mano priminimo, nukėlė datą į gegužės 27 d.. Vėl nieko. Informuoti apie nepristatymą ir kada pristatys vėl nesiteikė.
Kitą kartą stipriai pagalvočiau prieš rinkdamasis jų paslaugas. Labai nerimtai atrodo.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt