1. Skundo esmė - sutarto įsipareigojimo (laiko) nevykdymas ir labai prasta komunikacija (mano asmeninio laiko gaišimas). Tikslas - Jūsų pagalba padėti suprasti, kad gali darbuotis geriau ir atsakingiau. Prekė būtų pristatyta kuo skubiau, o sugaištas laikas ir nervai kompensuoti.
Situacija tokia. Gegužės 12 d. padariau pavedimą del Kamado Bono griliaus, kuriame buvo nurodyta pristatymo data gegužės 22 d. (vėliausiai). Likus savaitei apsidrausdamas, paskambinau į kompaniją ir pastikislinau ar viskas bus pristatyta laiku. Buvo pasakyta konkrečiai, kad taip tikrai bus, galite nesijaudinti (skambučio įrašą kompanija turi saugoti).
Gegužės 20 d. gavau pirmą laišką, kad prekė nebus pristatyta laiku (visas susirašinėjimas pridėtas). Tą pačią dieną, skambinau į kompanija. Pirmą kartą 12.00 val. buvo pasakyta, kad informacija bus perduota administratorei, paklausius už kiek laiko perskambins buvo pasakyta per 30 min. Praėjus keturiomis valandomis, paskambinau dar kartą. Buvo pasakyta, kad informacija administratorei nepateikta, nes yra neprisijungus (įrašai turi būti saugomi kompanijos).
Gegužės 21 d. gavau antrą laišką iš padalinio vadovės, kuri parašė, kad nieko negali padaryti ir kažkada pristatymas bus įvykdytas (susirašinėjimas pridėtas).
Pastebėjimas - užsakymai buvo atvežami jau nuo pirmadienio (pridėta nuotrauka, kai prekė buvo atvežta pirmadienį, bet ji buvo sudaužyta), o pakeista ir atvežta trečiadienį, kai tą pačią dieną gavau žinutę, kad prekės negausiu. Beje, sudužusių prekių buvo ne viena.
2. Taip buvo kreiptąsi - telefonu ir raštu. Įrašai turi būti saugomi kompanijoje, o susirašinėjimai pridėti.
3. Nebuvo sprendžiamas.
P.S. Praeitais metais buvo tokia pati situacija, kai buvo užsakomas vandens filtras, kur terminai vėlavo kelias savaites (tuo kartu nebuvo kreiptąsi niekur).
VARLE, UAB pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Kadangi išaugo lauko kepsninių/grilių paklausa tiekėjas netūrėjo prekių vietoje. Kitos savaitės eigoje planuojame pristatyti prekę.