AS TV Play Baltics | GO3 internetinė televizija ypatingai prastas servisas ir neveikianti sistema |
Sveiki, rašau šį skundą tam,kad ateityje GO3 įmonė nekartotų tokių klaidų kaip nutiko man. Taip pat rašau šį skundą tam,kad man būtų atlyginta moralinė žala už mano sugaištą laiką. Taigi, 2020 metų Kovo mėnesio viduryje nutraukiau savo GO3 paslaugų prenumeratą ir gavau patvirtinimą, tačiau nutraukus prenumeratą man buvo nuskaičiuota mėnesinė prenumerata. Kreipiausi dėl nesusipratimo į paslaugų teikėja, paaiškinau situaciją. Atsakymo teko ilgokai palaukti. Tačiau manęs atsiprašė ir užtikrino,jog pinigai bus grąžinti ir toks atvejis nebepasikartos ( turiu tai įrodantį jų atsakymą emailu ), tačiau pralaukus mėnesį nebuvo nei grąžinti pinigai,o prie viso to dar nurašė mokestį ir už dar vieną mėnesį. Keisčiausia,kad nutraukus prenumeratą vistiek vyksta tokie dalykai kaip pinigų nurašymas kaip išvis taip gali būti ir niekas neturi prisiimti už tai atsakomybės? Mano nuomonė tai apiplešimas. Visoje šioje istorijoje jaučiuosi morališkai pavargęs bendraudamas su ypatingai silpnu GO3 servisu ir taip ir po šiai dienai neturiu garantijų bei pasitikėjimo minėta organizacija apie pinigų grąžinimą už du mėnesius ir garantijų,jog tikrai mano prenumerata uždaryta,o mano asmeniniai duomenys yra saugūs.