A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/f1c6c56ead0133357c223d9f2faf886e.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/6bfc28c6adb0d2b50d9e7d9ce8463b6e.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lindex | Lindex |

Balandžio 4 d. užsakiau prekes, kurių vis dar negavau. Praėjo 38 dienos nuo užsakymo. 
Užsakymo metu nebuvau informuota apie ilgesnius pristatymo terminus ar vėlavimus. Atsiųsta siuntinio sekimo nuoroda neveikia. Pati 2 kartus kreipiausi į paštą ieškodama siuntinio. 
Lindex klientų aptarnavimo specialistai atsakinėja standartinėmis žinutėmis ir keičiasi kasdien, nespręsdami problemos. Oficialiai reikalavau grąžinti pinigus už negautas prekes, tačiau prašymą ignoruoja. 
Patys Lindex patvirtino, kad dėl Covid-19 situacijos smarkiai vėluoja pristatymai, tačiau apie tai neinformuoja vartotojų, darant užsakymą, ir toliau skatina pirkimą įvairiomis kampanijomis, nors negali įvykdyti įsipareigojimų. 

Lindex skleidžia melaginga informaciją klientams, nevykdo savo įsipareigojimo, neprisiima už tai atsakomybės ir atsisako grąžinti sumokėtus pinigus. 
________________________
It has been 38 days since I placed my order on April 4. 
When placing the order, I was not informed about any delays Lindex is facing at the moment. Tacking link does not work. Therefore nobody knows where my parcel is. I contacted myself Local Post Office twice already. They do not see any parcel delivered or on the way. 
Customer Support replies in standard messages without any actual help.  
I requested money return several times already, however it has been ignored. 
Moreover, even though Lindex is aware about their difficult situation and inability to execute their liabilities, they still push promotions to increase selling.  
Very disappointing experience from a company translating sustainability values. 

Laba diena, gerb. Skirmante,

Atsižvelgiant į tai, kad pardavėjas registruotas Švedijoje, galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui Lietuvoje (čia rasite instrukciją kaip pateikti skundą https://ecc.lt/lt/support/complaint/). Prie skundo pridėkite užsakymo patvirtinimą, apmokėjimą įrodantį dokumentą ir susirašinėjimą su pardavėju.