Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
UAB Dekostudija pateiktas atsakymas.
Laba diena, siuntą buvome išsiuntę DPD kurjeriu, dėl neaiškių priežąsčiu ji grįžo mums atgal. Palikome apačioje lipduką, kad klientas matytų, kad siunta tikrai buvo išsiųsta anksčiau. Išsiuntėme pakartotinai tuo pačiu adresu ir tuo pačiu telefono nr kurį klientas yra nurodęs. tikimės kad iš antro karto pavyks pristatyti. Siunta išsiųsta DPD pakartotinai 05.04 Dažniausiai siunta nepristatoma kai klientas nekelia ragelio kurjeriui, šiuo atveju klientas sako, kad nebuvo praleistų skambučių, tad mes negalime atsakyti, kodėl kurjeris nepristatė ir grąžino mums atgal siuntą. Kurjerių kompanija tris kartus bando pristatyti siuntą. Tikimės, kad rytoj siuntą klientas gaus, informavome jį skambučiu, kad lauktų kurjerio skambučio.