A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/77945a8a428ad05dd71579d958bb5883.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/858097e98f9ba2f1252ae2e5ab80e75f.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/74f482f2e87a919415a8e57a1b0c3b42.png): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Jamk batus | El. parduotuvė https://www.jamkbatus.lt NEPRISTATO PREKIŲ |

SVEIKI,

       Suprantu, kad šiuo metu yra karantino laikotarpis, bei taip pat suprantamas ir siuntų vėlavimas. Tačiau, prekė (t.y 2 batų poros) yra užsakytos 2020 KOVO 24 d., taip pat tik užsisakius, tą pačia dieną yra atliktas apmokėjimas, ir gauta žinutė, kad apmokėjimas gautas, bei užsakymo nrumeris. Elektroninės parduotuvės tinklapyje yra parašyta, kad siuntos/prekės keliauja 2-8d.d., o prieš 1-2 d.d. iki prekės pristatymo parduotuvė atsiunčia siuntos sekimo numerį. 
      Tačiau išlaukus visą nustatytą siuntos keliavimo laikotarpį, negavusi nei registracijos numerio nei prekės, bei atsižvelgusi į karantino laikotarpį bandžiau susisiekti su pardavėju tiek telefonu, tiek el. paštu, tiek per socialinius tiklus su parduotuve ir jokio atsakymo nesu gavusi. Savaitė laiko bandau susisiekti su pardavėju, bet iš jo pusės jokio grįžtamojo ryšio negaunu, nes neatsako nei į skambučius nei į pranešimus. 
       Kadangi, iš pardavėjo pusės jokios informacijos negaunu (nei, kad siunta vėluoja, nei kada ji pasieks mane) ir dėl to ši parduotuvė manęs netenkina. Šiuo atveju noriu perspėti kitus pirkėjus, kad jie "nepasimautų" ant tokio pardavėjo, kuriam svarbiausia gautas pinigų pavdinas, o prekės greičiausia net nesiruošia išsiūsti, ir man atsakyti. 
      Taigi, šiuo kreipimusi noriu atkreipti ir pardavėjo dėmesį iš šią situaciją išspręsti, kad: pardavėjas už mano užsakymą anuliuotų, ir atliktų pinigų gražinimo pavedimą man kaip pirkėjai už neįvykusį užsakymą. 

Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt

Tik parašius skunda pardavėjas susisiekė. Ir po keliu dienu gražini pinigus už neįvykdyta sandorį.
Jei ne skundas, maža tikimybė, kad pardavėjas būtu susisiekęs.

Jamk batus pateiktas atsakymas.

Sveiki, pirkėjai atsakymai buvo pateikti užklausos dieną, pirkėjai atsisakius prekės iš karto buvo atliktas pinigų grąžinimas.Tiek el. paštu, tiek per socialinius tinklus pirkėja atsakymus gavo, tam yra patvirtinantys el. laiškai ir žinutės socialiiuose tinkluose.