womens.lt puslapyje (yra ir facebook’e), 2020.04.09 dieną užsakiau prekę - odinę striukę (įtarimą sukėlė žema kaina už itališką odinę striukę). Pervedžiau pinigus, plius už pristatymą Lietuvos paštu. Vakare gavau e-mail, atseit tokio modelio striukės tiekėjas neturi-išsirinkau kitą modelį, bet jokio atsako.
Niekur nenurodytas joks telefono numeris, kuriuo galima būtų paskambinti, tik e-mail, į kurį niekas neatsako. Per facebook womens.lt puslapį- taip pat neatsako. Puslapyje paspaudus ikonėlę-klientų aptarnavimas 24/7- neveikia. Puslapis fiktyvus. Pradėjus domėtis-radau daug skundų skundai.lt puslapyje.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt