A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/edd78ea3bf6d1223c059a37e19ed2780.jpeg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/3f57c5117fdc84ffe89aa0d21dde4847.jpeg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/ec964c8e4673ec66e9757fbf6ef8439f.jpeg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/ff19238550544dbc3a4724a2c3a5ee55.png): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Švaros broliai | Skundas Švaros broliai |

Vilniuje 2020.04.05 Savanorių g 137, Švaros broliai,tunelinėje plovykloje, buvo apgadintas( subraižytas) automobilis, iškart po plovimo pastebeti kėbulo subraižymai, automobilis nesenei įsigytas(mercedes s) tad stovis ir kėbulas buvo idealus, taip pat ir siurbėme mašina ten pat, taip įmonei suteikdami galimybę savo kaltę paneigti, kas visiškas apsurdas ir prasilenkia su logika, neva patys tai padareme nes siurblio šlanga buvo permesta per stoga, kas matosi kamerose, o kas dar matosi kamerose?o kur visi šonų subraižymai?
Kadangi esame adekvatus, pretenzija iš kart pateikėme raštu, o kasininkui kuria išduoda bilietuka,jau po to įmonei susisiekis su mumis, buvo susitikimas su neva nepriklausomu ekspertu, kuris apžiūrėjo ir fotografavo atomobilio subraižymua, neoficeliai mus patikino, kad jau aiškiai matosi, tačiau žalos vertinimo komisija moka puikiai rašyti rašinėlius.
Gaila, kad teikdami tokias paslaugas visiškai neina į kompromisus su klijentu, tokia didelė įmonė tiek daug nusiskundimų žmonių,visiems atsakymai tie patys apie sertifikuotas šluostes sukimosi krypti kas visiška dezinformacija ir skiriasi nuo realybės
 kyla klausimas kas už jos stovi? Kas apgins varyotoją?
Tikimės adekvataus įmonės vertinimo ir žalos kompensavimo, savo klaidų pripažinimo, galioja nekaltumo prezumpcija, bet turi būti ir žmogiškasis faktorius, nes viskas išeina gerokai už rėmu, norisi atsakingo VVTT darbo, nes toks klijentų mulkinimas, turto gadinimas turi liautis.