Laba diena,
Gavome Jūsų paklausimą el. paštu.
Informuojame, kad neišsprendus ginčo taikiai, prašymą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai užpildę vartotojo prašymo formą ir pateikę visus su ginču susijusius dokumentus. Informaciją, kaip pateikti prašymą, galite rasti šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431.
Kartu su prašymu pateikite Jūsų prašymą pagrindžiančius dokumentus (pvz., užsakymo patvirtinimą, apmokėjimo dokumentą (bankinio išrašo kopiją), kreipimosi į pardavėją kopiją ir kitus turimus su ginču susijusius dokumentus)
Pagarbiai,
Milda Artiševskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus
Vyriausioji specialistė
Tel. (8 5) 205 54 02, el.p. milda.artisevskiene@vvtat.lt