A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/ae0e33ab47ebcdc5bafdc6dbf0efa503.docx): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/eddf214cbf10773db1c0621e600eccdc.docx): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/19289441dceb1624e72fe0d6b5a6df5b.jpeg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „KELIONIŲ CENTRAS“- | Žalos atlyginimas |

Laba diena,

Esu pasibaisėjusi kelionių organizatoriaus UAB „Kelionių centras“ (pažymėjimo Nr. 012630, įmonės kodas: 300062204, PVM mokėtojo kodas: LT 1000012765216, adresas: A. Mickevičiaus g. 2a, LT- 76343 Šiauliai) veikla ir kyla abejonės, ar šis kelionių organizatorius geba teikti kokybiškas paslaugas vartotojams.

Buvau užsisakiusi kelionę į Slibinų festivalį Krokuvoje 2016-06- 03 – 06-05 (maršrutu Krokuva - Velička – Osvencimas).

1. Detaliai išanalizavusi kelionės organizatoriaus aprašymą, likus savaitei iki kelionės, kreipiausi į kelionės organizatorių dėl lankytinų objektų kainos patikslinimo. Druskų kasyklos internetiniame puslapyje pateiktos kainos nesutapo su kelionių organizatoriaus pateiktomis kainomis (žr. 1 ir 2 priedą). Kelionių organizatorius, mano nuomonė, siekdamas pasipelnyti, pateikė klaidinančią reklamą pagal LR CK 6.301 st. ir pagal kelionės sutarties Nr. 16/084 1.1.1 ir 1.1.3 dalis. Kelionių organizatorius teisingai nurodė kainą, kurią reikia mokėti grupei už gido paslaugas, tačiau individualaus bilieto kaina buvo nurodyta iš individualaus lankytojo, o ne grupės lankytojų grafos, kas sudaro net 34 zlotų skirtumą. Mano pastaba dėl lankytino objekto kainos ypač nepatiko direktorei J. Mirošničenko. Man paminėjus straipsnį apie klaidinančią reklamą, J. Mirošničenko paskambino agentūrai, per kurią užsako bilietus, ir pasakė, kad individualus bilietas, einant su grupe, į druskų kasyklas, kainuos 38 zlotus. 2016-06-03 kelionės vadovas pateikė kelionės programą, kurioje jau buvo nurodyta druskų kasyklos lankymo kaina 38 zlotai. Tačiau, aiškinantis dėl kainos, paaiškėjo, kad 38 zlotai yra neva tik lengvatinė kaina, nors internetiniame puslapyje lengvatinė kaina yra net 5 zlotais pigesnė, t.y. tik 33 zlotai. Kelionės metu, kalbant su kelionių organizatoriumi, taip ir negavau informacijos, kodėl skiriasi kainos, nes to nebuvo gebėta paaiškinti. Šiuo atveju kelionių organizatoriui labai patogu manipuliuoti kainomis, nes ant druskų kasyklos lankytojo bilieto kaina nėra nurodoma, o tik rašoma, ar tai yra standartinis, ar lengvatinis bilietas. Kainos, skelbtos druskų kasyklos internetinėje svetainėje ir bilietų pardavimo vietoje, sutapo, tad nemanau, kad kelionių organizatorius nesugebėtų suprasti šios informacijos.


2. 2016-06-03 prieš kertant Lietuvos – Lenkijos pasienį, autobuse užsiuodė degėsių kvapas. Vairuotojai buvo sustabdę autobusą ir jį apžiūrėjo, tačiau kelionę tęsė toliau. Pavažiavus maždaug vieną valandą nuo Lietuvos – Lenkijos pasienio, vairuotojai sustojo pamiškėje esančioje aikštelėje ir pasakė, kad yra rimtų problemų su vandens pompa. Šioje situacijoje kelionių organizatorius nedėjo visų pastangų, kad kelionė vyktų toliau. Buvo pasakyta, kad autobuso remontui iškviesta techninė pagalba kelyje, kuri atvyko maždaug tik po trijų, ir vyksta autobusas iš Kauno, kad mes galėtume tęsti kelionę. Tačiau per maždaug 10 valandų, autobusas iš Kauno taip ir neatvažiavo. Kiek daugiau pastangų kelionių organizatorius dėjo tik tada, kai viena moteris paskambino į Lietuvos konsulatą Lenkijoje. Tuo laiku turistai buvo palikti likimo valioje. Mes stovėjome pamiškėje be maisto ir vandens, kai termometro stulpelis rodė virš 26 laipsnių ir negalėjome patenkinti elementariausių fiziologinių poreikių. Krokuvoje mes turėjome pagal kelionių vadovo informaciją būti 2016-06-03 apie 17 val ir pradėti pažintį su miestu, tačiau tai neįvyko. Apgyvendinimo vietą mes pasiekėme tik 2016-06-04 5 val ryte.

3. Kelionės sutarties Nr. 16/084 5.3 dalis numato galimybę atsisakyti kelionės, jei manoma, kad kelionės organizatorius negebės tinkamai vykdyti sutarties. Beveik 10 valandų prastovėjus pamiškėje kilo abejonių, ar kelionių organizatorius gebės tinkamai vykdyti kelionę, todėl kelionių organizatoriui telefonu pranešiau, kad pageidauju baigti kelionę, noriu susigrąžinti sumokėtus pinigus už nesuteiktas paslaugas ir būti pravežta į Šiaulius, nes ypač susirūpinau savo brandaus amžiaus mamos sveikata, kuri keliavo kartu su manimi, tačiau kelionių organizatorius į tai nekreipė jokio dėmesio. 2016-06-05 telefoninio pokalbio su kelionių organizatoriumi metu, taip ir negavau atsakymo, kodėl buvo ignoruotas mano 2016-06-05 telefonu pateiktas prašymas,

4. Pagal kelionės programą, buvo nurodyta, kad mes gyvensime Veličkoje, viešbutyje „Klassik“ (žr. 2 priedas), tačiau buvome apgyvendinti Kvokuvoje ir net ne viešbutyje, o dviejuose nakvynės namuose. Šiuo atveju kelionių organizatorius vėl pateikė klaidinančią informaciją pagal LR CK 6.301 st. ir pagal kelionės sutarties Nr. 16/084 1.1.1 ir 1.1.3 dalis. Nakvynės namuose net nebuvo daliai turistų duoti rankšluosčiai.

5. Pagal kelionės programą (žr. 2 priedas) buvo nurodyta, ankstyvi pusryčiai viešbutyje. Šiuo atveju vėl buvo pateikta klaidinanti informacija pagal LR CK 6.301 st. ir pagal kelionės sutarties Nr. 16/084 1.1.1 ir 1.1.3 dalis. Mes turėjome gaišti papildomai laiką, kol nuvykome iki vietos, kurioje buvo teikiami pusryčiai ir dar laukti, kol jie bus pateikti.

6. 2016-06-05 pokalbio telefonu metu, kelionių organizatoriui pasakiau, kad pageidauju, jei manęs nesugebėjo parvežti į Šiaulius, kad autobusas parvežtu į nakvynės namus po šventinių fejerverkų. Autobusas prie Vavelio pilies mus išleido 2016-06-05 apie 14 val., o šventinė programa turėjo baigtis apie 23 val. Kelionių organizatorius pasakė, kad pasikalbės su vairuotojais ir informuos. Tačiau ir vėl nebuvo sulaukta jokios informacijos ir po šventinių fejerverkų turistai nakvynės namus pasiekė savarankiškai.

Kaip Jūs vertinate tokią kelionių organizatoriaus UAB „Kelionių centras“ veiklą, kai kelionių organizatorius:
1. Nesilaiko kelionių sutarties nuostatų ir programos, pateikia klaidinančią informaciją.
2. Turistus palieka karštyje be maisto ir vandens 10 val. meluodami, kad atvyksta kitas autobusas mūsų vežti.
3. Esame apgyvendinti ne viešbutyje, o tik nakvynės namuose.
4. Gaištame laiką pusryčiams ne viešbutyje.
5. Po vos poros miego valandų 2016-06-06 naktį dar po šventinės programos, turime savarankiškai grįžti į nakvynės namus, o autobusas mūsų neparveža.
6. Kelionių organizatorius tik 2016-06-08 atsiuntė SMS atsiprašydamas už nepatogumus nors pagal kelionės sutarties Nr. 16/084 5.1, 5.2, 5.5 dalis turėtų atlyginti patirtus nuostolius.

UAB „KELIONIŲ CENTRAS“- pateiktas atsakymas.

Laba diena,

UAB "Kelionių centras" 2016-06-21 su keliautoja Svajone Skardžiūte pasirašė taikos sutartį. Taikos sutartis pridedama.

Pagarbiai,
Jovita Mirošničenko
UAB "Kelionių centras" Direktorė
+370 41 399544, +370 698 07 197
el. paštas travelcentre@splius.lt