Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.
Atsižvelgiant į Jūsų paklausime pateiktą informaciją ir į tai, kad Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 22 straipsnio 1 dalies 1 punkte numatyta, jog Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba ne teismo tvarka nagrinėja vartojimo ginčus, kilusius tarp vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų, dėl Jūsų susiklosčiusios situacijos, siūlome kreiptis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą ( Mortos g. 14, 03219 Vilnius) tel. (8 800) 200 30, el. paštas – rrt@rrt.lt.
AB Telia Lietuva pateiktas atsakymas.
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų naudojantis „Telia“ paslaugomis. Remiantis „Telia“ klientine sutartimi, „Telia“ turi teisę „keisti abonentinį mokestį bei mokesčių už paslaugas tarifus, atsiskaitymų struktūrą, paslaugas, mokėjimo tvarką apie tai 30 dienų prieš informuojant klientą vienu ar keliais iš alternatyvių būdų (raštu, informavimo priemonėmis, SMS žinute, elektroninio ryšio priemonėmis)“. Tačiau šiuo atveju nebuvo keičiami sutartiniai įsipareigojimai. Abonentui baigė galioti akcija, kuri teikė nemokamus skambučius „Telia“ tinkle. Visos akcijos turi iš anksto numatytą galiojimo terminą. Priminimas apie akcijos pabaigą yra siunčiamas informacine SMS žinute.
Sąskaitoje matomas 0.01 Eur neatitikimas, galėjo atsirasti dėl kainų apvalinimo pridėjus PVM mokestį. Tačiau visais atvejais šis neatitikimas yra geranoriškai kompensuojamas.
Detalesnę informaciją galima būtų suteikti identifikavus klientą ir patikrinus konkretų atvejį. Maloniai prašome kliento kreiptis į Info@telia.lt, kur bus atsakyti visi klausimai.