AB Telia Lietuva nesivadovauja savo sutarčių sąlygomis, pvz.:
1) sutartyje nurodomas 30 dienų terminas paslaugų pakeitimų įsigaliojimui po kliento informavimo. Tuo tapu klientui siunčiamoje informacinėje žinutėje nurodoma, kad pakeitimai jau įsigalioja žinutės pateikimo momentu.
2) Telia atsiunčia sąskaitą faktūrą su mokesčiais, lyg jie įsigaliojo net ne žinutės pateikimo momentu (vasario 27 d.), o mėnesio pradžioje.
3) sąskaitos penktame puslapyje esančioje paslaugų ataskaitos šeštoje eilutėje (žr. prisegamą ištrauką iš Sąskaitos) minimi "6 min. skambučiai į TELIA mobilųjį tinklą", kurie toje pačioje eilutėje įkainioti "0,11000" Eur įkainiu, kažkodėl sudarė "0,67" Eur galutinę mokėtiną šiam numeriui sumą, nors akivaizdu, kad 6 x 0,11000 = 0,66.
Taigi, bandai važiuoti į jų salonus, po to rašyti, aiškintis, bet į klausimus neatsako, neilaikymą 30 dienų terminu ignoruoja, tik tvirtina, kad kompensuos, bet atsiunčia sąskaitą be kompensacijos ir tos atsiųstos sąskaitos netaiso.
Kažkada girdėjau, kad Telia tapo apgavikų kontora. Nelabai tikėjau, nes, matyt, jaunas buvau. Tik sukakau 30 metų ir tiksliai po trijų mėnesių prasidėjo apgaulės - nežinau ar tai sutapimas, ar vyresnio amžiaus žmonės nėra prioritetas kontorai, bet kokiu atveju nesudarinėčiau sutarties, kad negaišinti sveikatos (beprasmiai važiuojant į jų salonus, kuriuose jokių atsakymų neturi) ir nervų (gaunant "robotizuotus" atsakymus el. paštu su melu, klaidomis ir be atsakymo į klausimus).
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.
Atsižvelgiant į Jūsų paklausime pateiktą informaciją ir į tai, kad Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 22 straipsnio 1 dalies 1 punkte numatyta, jog Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba ne teismo tvarka nagrinėja vartojimo ginčus, kilusius tarp vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų, dėl Jūsų susiklosčiusios situacijos, siūlome kreiptis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą ( Mortos g. 14, 03219 Vilnius) tel. (8 800) 200 30, el. paštas – rrt@rrt.lt.
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų naudojantis „Telia“ paslaugomis. Remiantis „Telia“ klientine sutartimi, „Telia“ turi teisę „keisti abonentinį mokestį bei mokesčių už paslaugas tarifus, atsiskaitymų struktūrą, paslaugas, mokėjimo tvarką apie tai 30 dienų prieš informuojant klientą vienu ar keliais iš alternatyvių būdų (raštu, informavimo priemonėmis, SMS žinute, elektroninio ryšio priemonėmis)“. Tačiau šiuo atveju nebuvo keičiami sutartiniai įsipareigojimai. Abonentui baigė galioti akcija, kuri teikė nemokamus skambučius „Telia“ tinkle. Visos akcijos turi iš anksto numatytą galiojimo terminą. Priminimas apie akcijos pabaigą yra siunčiamas informacine SMS žinute.
Sąskaitoje matomas 0.01 Eur neatitikimas, galėjo atsirasti dėl kainų apvalinimo pridėjus PVM mokestį. Tačiau visais atvejais šis neatitikimas yra geranoriškai kompensuojamas.
Detalesnę informaciją galima būtų suteikti identifikavus klientą ir patikrinus konkretų atvejį. Maloniai prašome kliento kreiptis į Info@telia.lt, kur bus atsakyti visi klausimai.