Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

RIMI | Rimi abejingumas klientų atžvilgiu |

Rimi visiškai nereaguoja į klientų pastabas telefonu.Turiu omenyje, kad rimi kortelių terminale kai kuriems produktams duodamos asmeniškos nuolaidos tik kad tų produktų parduotuvėje nebūna net ir kelios dienos.Kam tada siūlyti ir apgaudinėti pirkėjus.Tai vyksta jau ne pirmą ir ne dešimtą kartą.Kad ir praėjusią savaitę nebuvo sojos gerimo, kuriam išmušė nuolaidą.Šiandien nebuvo daržovinės duonos ir t.t.Bandžiau ne kartą skambinti ir siūlyti sutvarkyti, kad tarp terminalo ir parduotuvės prekių butų el.ar kitoks programinis ryšys, siūliau net patarpininkauti dėl programuotojų.Nulis emocijų.Tai tęsiasi ilgiau nei metai.Jokios reakcijos.Manau ,kad situacija nesprendžiama sąmoningai norint pasirodyti geriems ir tuo pat metu neprarasti dalies pelno .Rašau du balus iš dešimties, nes išklauso nemokamu telefonu.Tuo tarpu per paskutinius du metus teko skambinti su pastabėlėmA į Maximą.Nėra ką lyginti.Iš karto perskambina tos srities specialistas jei net nekaltas atsiprašo ir vyksta realūs pokyčiai.Jiems rašau dešimt balų iš dešimties.