Pigu.lt internetineje svetaineje nurodomi pristatymo terminai su 99% garantija yra melagingi. Uzsakiau 8 prekes per 2 uzsakymus, prie kiekvienos prekes buvo 99% garantija, kad suruos laiku.
Deja, nei viena preke laiku nebuvo nei suruosta nei pristatya. Vienas uzsakymas velavo virs savaites - teko daug skambineti, rasyti el. laisku i klientu pagalbos skyriu - telefonu atsiliepe, bet padeti negalejo niekuo, nezinojo kodel preke veluoja. Sake, kad del kurjeriu, bet veliau is kurjeriu sistemos suzinojau, kad Pigu.lt tiesiog melavo ir dar nebuvo atidave prekes kurjeriams.
Kito uzsakymo dar laukiu, veluoja...
Ta pacia savaite is uzsienio (Italijos) siunta atejo per viena d.d. Liudna, kad toje pacioje salyje tenka laukti virs 20 d.
Mano manymu 99% garantija, kad prekes bus suruostos laiku yra kliento apgaudinejimas. Uz laiku nepristatytas prekes turetu buti grazinami pinigai uz pristatyma. Nera teisinga uz pristatyma imti 16 eur ir veluoti virs 5 d.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą (jei turite bendrovės atžvilgiu turtinį reikalavimą) Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktuose nustatyta neteisminio vartojimo ginčų sprendimo procedūros tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt