sveiki,sausio 14d pervedziau 183 eurus uz telefona xiomi a 3(128GB),buvo rasyta kad uz 3 dienu bus pristayta siunta i pastomata,bet nesulaukius siuntos pati parasiau jiems i el.pasta... jie man atrase kad siunta sugadinta ir kad dar reikia palaukti kelias dienas,taip ir padariau;(. ir vel nesulaukius siuntos-parasiau jiems -jie mane taip vedziojo uz nosies savo pazadais savaite(tai jau isisusta,tai jau pakeliui,tai kurjeris veliuoja),nu as naivuole laukiau;( tada sausio 24 jie pasake kad su preke beda ir kad jie man grazins pinigus,ir kad atsiusciau saskaita i kur jie man perves pinigus,bet siandien vel jiems parasius kur mano pinigai,jie man atrase,kad imonei iskelta bankroto byla..<br>
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų kuo skubiau pateikti vartotojo prašymą dėl negalėjimo atsisakyti sutarties Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Duomenų, kad įmonei jau iškelta bankroto byla - kol kas neturime.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt