2019 11 12 iš internetinio puslapio https://ogb.lt/ užsisakiau sportinius batus už 40 Eur (užsakymo numeris #22575). Apmokėjimas padarytas tą pačią dieną, t.y. 2019 11 12. Iki šios dienos užsakytų prekių nesu gavusi. Susisiekti su pardavėju Luku Kordušu nurodytu el. paštu info.ogbrand@gmail.com nepavyksta, nes neatsakinėja į laiškus (per laikotarpį nuo 2020 01 08 iki 2020 01 23 parašyti 3 elektroniniai laiškai). Internetiniame puslapyje nurodyta, kad "Prekių pristatymas trunka vidutiniškai apie 30 d.d. (iki 50), prekes pristatome ,,AB LIETUVOS PAŠTAS“ pagalba", todėl kantriai laukiau prekės. Į prašymus grąžinti pinigus nereaguoja.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
IVP Nr.881444 pateiktas atsakymas.
Sveiki, siunta kažkur paklydo, nors buvo išsiųsta į Lietuvą, kliento taip ir nepasiekė. Atlikome pinigų grąžinimą.