Laba diena,
Bendrovės "Omnitel" garantiniam telefonui atsirado šie defektai: ekrano bei GPS. MTTC nustatė defektus ir sutinka atlikti garantinį remontą. Vadovaujantis daiktų grąžinimo taisyklėmis, aš prašau jų surašyti aktą dėl gedimų nustatymo bei įvertuinti dėl kieno kaltės šie defektai yra atsiradę. Su šiuo aktus ketinu kreiptis į "Omnitel" dėl dėl telefono keitimo/pinigų grąžinimo. MTTC motyvuodama tuo, kad telefono kampe yra nubrazdinimas, nesurašo defektavimo akto, o tik primygtinai siūlosi jį remontuoti. Pridedu MTTC nuotraukas http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=P1036226&show=pics
Kokiu pagrindu MTTC turi teisę nesurašyti akto dėl atsiradusių defektų ?