Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Laba diena,

informuojame, kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 23 straipsnio 3 punkto nuostatomis, dėl Jūsų nurodytos situacijos turite užpildyti ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (toliau – Tarnyba) pateikti prašymą. Pateikiant prašymą privalote pridėti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 punkte nurodytus dokumentus (apmokėjimo dokumento kopiją, turimą užsakymo informaciją, kreipimąsi į pardavėją, susirašinėjimą ir kt. turimą informaciją, susijusią su kilusiu ginču). Tarnyba, gavusi Jūsų prašymą ir pateiktus papildomus dokumentus, išnagrinės Jūsų prašymą Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatyta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka. Daugiau informacijos apie skundų pateikimo būdą bei prašymo formą, kurią turite užpildyti, rasite Tarnybos tinklapyje esančioje skiltyje „Kaip pateikti prašymą“ http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html .