2019 11 11d. užsisakiau prekę iš puslapio OG-Brand Luko Kordušo. Praėjo mėnuo laiko, jokios informacijos apie pristatymą nesulaukiau. Tuomet pati kreipiausi nurodytu el. paštu ir telefono numeriu. Atsakymo nebuvo. Tad teko pabrėžti, kad kreipsiuosi i atsakingas institucijas su skundu, jei ignoruos žinutes. Po šio pranešimo, el. pašte gavau laišką, jog pasižiūrėčiau pristatymo terminą. Laukiau kol sueis terminas. 2020 01 09d. gavau žinutę iš LP EXPRESS, kad sulaukiau siuntos. Paėmiau siuntą. Pasimatavau užsakytą prekę ir dydis man netinka. Parašiau pardavėjui, kad noriu grąžinti prekę, bet atsakymo nesulaukiu kur turėčiau ją išsiųsti.
Laba diena,
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Vilniaus g. 25 01402 Vilnius
Tel. (8 5) 279 14 67
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Internetinis tinklalapis www.vvtat.lt