Sveiki, 14.12.2019 OG-Brand internetinėje svetainėje užsisakėme bliuzona, kaina 19,-Eur, pinigus apmokėjome ta pačia diena(pavedimo kopija pridedu). Preke turejo būti pristatyta per 2/3 darbo dienas tačiau iki 02.01.2020 prekes negavome, į nurodyta Tel nr(0037065403736) susisiekimui su pardavėju niekas neatsako, skambiname po keletą kartu į diena ir iš skirtingu Tel numeriu, nurodytu el pašto adresu susisiekti su pardavėju (info.ogbrand@gmail.com) parašėme (30.12.2019 ir 02.01.2020, laišku foto pridedu) kreipimąsi į pardavėja apie siuntos pristatyma tačiau iki siol jokio atsakymo taip pat negavome. Į policija dar nesikreipėme, bet negavus pinigu iki 10.01.2020 tikrai kreipsimės į visas galimas teisesaugos institucijas šiam atvejui išaiškinti.
Kadangi prekes pagal nurodyta terminą negavome, pardavėjo reikalajaume gražinti 19,-Eur !
OG-Brand, Lukas Kordušas pateiktas atsakymas.
Sveiki, klientas nesusipažino su pristatymo terminais. Niekur nėra rašoma, jog pristatymas trunka 2-3 darbo dienas. apie pristatymą skaitykite - http://ogb.lt/pristatymas/
Laba diena,
Dėkojame už laišką.
pastebėtina, kad pardavėjas nurodo, jog prekės bus pristatytos per 30 darbo dienų (gali užtrukti ir iki 50), tačiau teisės aktai numato, kad pristatymo terminas negali būti ilgesnis nei 30 kaledorinių dienų.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte laiške žemiau, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Vilniaus g. 25 01402 Vilnius
Tel. (8 5) 212 14 94
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Internetinis tinklalapis www.vvtat.lt