Turejau terminuotą sutartį su Tele-2 iki gegužės 7 d.,bet vasario mėnesį paskambino iš Tele-2 ir pasakė, jog ji po 2 savaičių baigiasi ir reikėtų ją pratesti.Tuo numeriu naudojasi sūnus-tuo metu buvo dar nepilnametis , tad sutartį sudariau savo vardu.Rugpjūčio mėn. jis planuoja išvykti i užsienį, tad ir sutartį norėjome pratęsti iki rugsėjo, Deja Tele-2 tokios galimybės nerado-arba metams arba nutraukti, tad buvau priverstas sutartį nutraukti ir numerį perkelti pas kitą operatorių. Čia padariau klaidą-nepasitikrinau realaus sutarties galiojimo laiko-pasitikėjau Tele-2 darbuotojo informacija.Šį mėnesį gavau is Tele-2 laiską ir sąskaita, jog privalau sumokėti už anksčiau laiko nutrauktą sutartį 63,72Eur.-pasirodo sutartis galiojo dar iki gegužės 7 d.! Susiklosčiusią situaciją išdėsčiau nuvykęs į Tele-2 saloną.Išklausė ir pažadėjo išsiaiškinti per 10d.Šiandien gavau raštišką atsakymą.Žodžiu-pats kaltas-reikėjo ne darbuotojo klausyti,o pasitikrinti pačiam.Sutinku, bet tik iš dalies-juk jie patys paskambino prieš 2 mėnesius iki sutarties pabaigos, pasakė, kad ji baigiasi po 2 savaičių , neturi man tinkamo pasiūlymo ir ,praktiškai, mane privertė sutartį nutraukti.
Kai skambinu i Tele-2 ko nors pasiterauti-visada praneša , jog pokalbis bus irašomas, tačiau dabar jie aiškina, jog neturi jokios galimybės nustatyti,kuris darbuotojas mane suklaidino ir pridarė neplanuotų išlaidų .
Jaučiuosi apkvailintas Tele-2 darbuotojų ir nenoriu , kaip sakoma-pasiduoti "be mūšio".
Ar matote kokią galimybę pasiekti, kad Tele-2 pripažintų savo kaltę ar klaidą
Dėkoju
Algirdas