Dėl tam tikrų priežasčių teko keisti banką, tai pasirinkau swedbank... Ir labai pasigailėjau.... Užsisakiau kortelę, čia Joniškio mieste, tai ne tik kad darbuotoja nesupažindino su tavrka, kad galima naują kortelę gauti paštu, bet pasirodo ne taip lengva ją atsiimti ir atvykus i padalinį... Dirba dvi darbuotojos - viena matos dar nauja - vis skambina "kažkam" klausti kaip atlikti tokia ar tokia operacija, o kita darbuotoja turbūt priiminėja tik verslo klientus, nes šie juk be eilės... O tu su savo vargana alga lauk puse dienos... verslo klientai svarbiausi.... Tai va, viena diena atvykstu per pietu pertrauka, nes darbo laikas toks pats kaip ir mano (netgi dar trumpesnis), pralaukiu visą pertrauką neprieinu.... Antrą kartą atvykstu - pralaukiu visą pertrauką vėl neprieinu.... Trečią kartą atvykstu - ta pati nauja darbuotoja priima matyt tik klientus su grynųjų pinigų operacijomis, tikriausiai mažiau gilintis reikia, nes Joniškyje dažniausiai žmonės renkasi tokią operaciją išsigryninti pinigų (nes nelabai moka naudotis bankomatu turbūt), o kita darbuotoja vėl priima tik verslo klientus... nors ir nėra klientų, kitų nekvieąia, sėdi viena, o vos tik ateina verslo klientas iškart būna pakvietsas.... Ir vėl laukiu, laukiu, praėjo pusvalandis... Matau, kad žmonės, kurie atėjo daug vėliau nei aš, jau išeina išsigryninę pinigėlių, o aš ir vėl laukiu, nes naujai darbuotojai kortelę atiduoti naują klientui per daug sudėtinga... Tai ačiū Dievui po valandos laukimo banko valdytojas paklausė :"Ar aš ko nors laukiu"... O taip, tikrai laukiu..... Gailiuosi, kad pasirinkau šį banką ir tikrai ilgai jame neliksiu. Ačiū už sugadintą Velykų nuotaiką. Beje, oiktiems žmonėms, kurie sakys, tai supraskit nauji darbuotojai nemoka, užimti senieji darbuotojai ir tit. atsakysiu, pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, kurioje tikrai aspilanko kiekvienas gyventojas - pas mus darbo tempas toks - kad visi būtų laimingi ir, kad eilių nebūtų.... O swedbanko prioritetas - verslas. Ir grynųjų pinigų išmokėjimas.