Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Bitė Lietuva | Bitė su savo garantiniu MTTC pasidarė visai nepatikimi |

Labai nusivyliau Bitės prekiaujamais telefonais Sony. Pirkau telefoną sausio 25d, po 3 dienų jis pradėjo savaime persikraudinėti net nieko nedarant, pristačiau į garantinį aptarnavimą, taisė 2savaites, atsiėmiau galvodama, kad viskas bus gerai, bet po paros vėl tas pats. Vėl pridaviau į garantinį su prašymu keisti telefoną, laukiau 3 savaites kol pagaliau sulaukiau. Pakeitė telefoną nauju, bet vėl beda, po 2 dienų pabandžius filmuoti, peržiūrėti filmuotos medžiagos neįmanoma, ir dar traška atrodo kažkoks trumpas sujungimas viduje butu. Nunešiau į Bitės saloną esanti Akropolyje (Kaune) ten pasakė, kad neščiau į garantini (vėl), bet kadangi man ten nepatogu tai i garantini pridaviau tame pačiame salone kur pirkau (pramonės 29, Kaune), su prašymu vėl keisti telefoną, arba grąžinti pinigus. Gedimą įvertino ir pardavėja salone, jei nematytu gedimo, nemanau kad priimtu i garantinį, bet priėmė. Savaite pralaukus galutinis verdiktas, kad telefone gedimų nerasta. Čia jau buvo viršūnė, atrodo aš kvaila ir nesuprantu kad telefonui kažkas ne taip (galų gale ir pardavėjos konsultantės tai matė). Mano prašymas pakeisti telefoną atmestas. Nesuprantu Bitės, su savo klientas esu jau gal 15metu, bet kuo toliau tuo labiau nusiviliu, pirkau telefoną ne tam, kad per du su pusė mėnesio pasidžiaugčiau juo gal 4 dienas, kiek sugaišta laiko, nervu o išvadų nėra. Pasiėmiau telefoną, bet kas iš to kad baisu kažką daryti, kad vėl kažkas neatsitiktų. Man telefonas reikalingas naudotis juo, o ne po garantinius nešioti, nervus gadinti ir kažko laukti. Telefono modelis man tinka ir labai patinka, bet noriu jo naujo ir nesugedusio. Bitė su savo garantiniu MTTC pasidarė visai nepatikimi, niekam nerekomenduosiu.