Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Vilniaus vandenims“ | Šlykšti kaina, kurią susimokėjau UAB „Vilniaus vandenims“ |

Esu atsakinga ir pareiginga mokesčių mokėtoja, sąskaitas apmoku laiku. UAB „Vilniaus vandenys“ monopolinė įmonė Lietuvoje, taikomos kainos yra gana aukštos, bet kai nėra, iš ko rinktis, nėra ir kur bėgti 
Atsiliepimą apie UAB „Vilniaus vandenys“ teikiamas paslaugas rašau su intencija tobulinti įmonės vidaus tvarką, darbų operatyvumą ir gerbti savo vartotojus. Pirmą kartą susidūriau su tokia aptarnavimo tvarka ir nepatogumu vartotojui. O situacija atrodo gyvenimiška ir dažnam taip gali atsitikti.
Pradėjus lašėti vandeniui pro šalto vandens skaitliuką apie problemą informavau įmonės darbuotoją skubios pagalbos tel. nr. (8 5) 266 4371, darbuotoja mane informavo, kad pati turiu susiorganizuoti santechniką, nes UAB „Vilniaus vandenys“ savo santechniko neturi (man buvo labai keista, kad įmonė aptarnaujanti šalto vandens skaitliukus neturi savo santechniko...) ir nukreipė skambinti tel. nr. (8 5) 266 4455 dėl skaitliuko nuplombavimo, įspėjo, kad kreipčiausi darbo dienomis nuo 07.30-16.00 val. (kadangi buvo sekmadienio (2016 01 24) vakaras ~17 val., visas procesas nusitęsė į kitą dieną). Pirmadienį (2016 01 25, apie pietus) informavau apie skaitliuko problemą ir paprašiau, kad su manimi susisiektų skubiau (įprastine tvarka su vartotoju susisiekiama per 3 d.d.), nes vakare turi atvažiuoti santechnikas. Su manimi susisiekė darbuotoja tą pačią dieną, susiderinome vizitą vakare ~15.30-16.00 val. ji atvažiavo (savo darbo laiku, nes kalbant telefonu buvau kategoriškai nuteikta, kad darbuotojos darbo laikas yra iki 16 val.), užpildė skaitliuko nuplombavimo aktą, taip pat informavo, kad skaitliuką turiu užplombuoti per 5 d.d., t.y. iki kito pirmadienio (2016 02 01) vakaro. Tačiau santechnikas nieko negalėjo padaryti, nes nuėmus skaitliuką, paaiškėjo, kad yra sugedęs pats skaitliukas ir jį reikia keisti, o tai jau ne santechniko kompetencija (man vis dar buvo labai keista, kad įmonė aptarnaujanti šalto vandens skaitliukus neturi savo santechniko, o atvykusi darbuotoja nuplombuoti skaitliuko nėra kompetentinga įvertinti skaitliuko būklę, visą tą darbo atliko mano samdytas santechnikas...). Antradienį ryte (~8.00 val.) Klientų aptarnavimo (tel. nr. 266 4455) darbuotoją informavau apie šalto vandens skaitliuko gedimą, kad reikalingas keitimas, mane informavo, jog su manimi bus susisiekta per 3 d.d. kompetentingo įmonės darbuotojo, kuris gali įvertinti skaitliuko būklę, paaiškinau situaciją, kad mano skaitliukas jau yra nuplombuotas ir jį turiu užplombuoti per 5 d.d. (pajutau spaudimą pačios įmonės UAB „Vilniaus vandenys“ nustatytuose terminuose) ir dar plius turiu vėl susiorganizuoti santechniką, darbuotoja telefonu mane patikino, kad su manimi bus susisiekta prioriteto tvarka. Trečiadienį (2016 01 27) ~14.30 val. pasiskambinau (tel. nr. 266 4455) pasiteirauti, kodėl su manimi niekas nesusisiekė dėl skaitliuko keitimo (jau eina antra darbo diena, o kur prioritetas..?), taip pat turėjau susiorganizavusi santechniką ketvirtadienio (2016 01 28) vakarui, paantrinau, kad man tai tikrai labai skubu. Apskritai man kilo klausimas, kodėl skaitliuko apžiūros/aptarnavimo/įvertinimo būklės negali atlikti vienas kompetentingas UAB „Vilniaus vandenys“ darbuotojas, juk tai pačios įmonės atsakomybė ir pareiga prieš vartotoją, kodėl pats vartotojas turi organizuotis savo santechniką, kuris net negali liestis prie skaitliuko? Nepatogumas yra didžiulis, kai nuo sekmadienio vakaro neturi šalto vandens, o trečiadienio popietę situacijos sprendimo nėra, vartotojas esi vis dar laukimo procese, o terminai, nustatyti pačios UAB „Vilniaus vandenys“ spaudžia, kodėl taip turi būti??? Darbuotoja telefonu atsiprašė už kilusius nepatogumus ir patikino, kad mano prašymas registruotas prioriteto tvarka bei su manimi bus skubiai susisiekta, kadangi jau buvo trečiadienio popietė, o įmonės darbo laikas iki 16.00 val., niekas su manimi nesusisiekė, skaitliuko apžiūros laiko nesiderino... Atšaukiau santechniko vizitą ketvirtadienio vakarui, nes supratau, kad UAB „Vilniaus vandenys“ neskuba spręsti situacijos... Ir juokinga, ir pikta, ir liūdna, kai tokie dalykai vyksta XXI a.
Patikslinsiu, kad pati esu dirbanti, taip pat turiu darbo valandas ir savo vadovybę, todėl išsiprašyti iš darbo ne visada pavyksta, bet mano turėtoje situacijoje susidarė toks įspūdis, kad darbo valandos galioja tik UAB „Vilniaus vandenys“ darbuotojams nuo 7.30 iki 16 val. ir vartotojas turi būti pasiekiamas būtent šiomis valandomis (nesigilinant vartotojas dirbantis asmuo ar ne, taip pat neatsižvelgiant, kad santechnikas, kuriuo rūpinasi pats vartotojas, taip pat turi savo darbų grafiką, terminai visiems vienodi, o dirbančiam asmeniui, pvz. man, gavosi netgi įtempti dėl susiklosčiusios situacijos).
Ketvirtadienį (2016 01 28) ~10.00 val. su manimi susisiekė ta pati darbuotoja, kuri nuplombavo šalto vandens skaitliuką. Pokalbis prasidėjo, mano manymu, tokiais betiksliais ir beprasmiais klausimais: „Kas atsitiko? Aš juk buvau pirmadienį atvažiavusi ir nuplombavau skaitliuką... Kas nustatė, kad skaitliukas yra sugedęs? Skaitliuko būklę gali įvertinti TIK meistras...“ Susidarė toks įspūdis, kad įmonės viduje darbuotojai nesidalina informacija ir aš turėjau vėl iš naujo pasakoti visą situaciją. O pačios darbuotojos skambučio tikslas buvo labiau pakalbėti apie problemą/situaciją, papasakoti įmonės vidaus tvarką, terminus, darbo laiką ir pan., bet nepasiūlyti sprendimo būdą ir dar pasakė, kad man reikia užpildyti prašymą... (turbūt dėl skaitliuko keitimo ar pan.), po šitų žodžių netekau kantrybės ir supratingumo... Kalbėjau tikrai pakeltu balso tonu, pasakiau, kad man reikalingas problemos sprendimo būdas, o nepakalbėjimas apie ją (kokia yra įmonės tvarka, terminai, darbo laikas, kad reikia pildyti prašymą, laukti ir pan.), patikinau, kad nuo sekmadienio vakaro neturiu šalto vandens, susiduriu su dideliu nepatogumu buityje, o dar labiau situaciją absurdišką daro UAB „Vilniaus vandenys“ atsakomybės/pagarbos prieš vartotoją nebuvimas (turiu pati skambinti, priminti, kad yra registruotas prašymas skubos tvarka), darbų vilkinimas (nes su manimi buvo susisiekta įprasta tvarka, ne prioriteto!), komunikacijos nebuvimas (kai registravau incidentą dėl skaitliuko keitimo, darbuotoja telefonu nieko neminėjo dėl prašymo pildymo). Buvau tikrai LABAI LABAI LABAI pikta dėl tokio absurdo, darbuotojai pasakiau, kad tikrai nuoširdžiai esu nusiteikusi rašyti skundą ir paviešinti tai žiniasklaidoje (darbuotojos leidimą gavau...)
Po 20 min (po pokalbio su UAB „Vilniaus vandenys“ darbuotoja) su manimi susisiekė kitas darbuotojas, kuris patikino, kad mano kontaktus gavo vos prieš 10 min ir apie situaciją nieko nežinojo, bet gali tuoj pat atvažiuoti ir pakeisti šalto vandens skaitliuką (kurį ne tik pakeitė, bet ir užplombavo, kad nereikėtų papildomai kviestis kito darbuotojo, užplombuoti - kaip buvau informuota darbuotojos, kada nuplombavo skaitliuką). Va čia aš sakau, kad operatyvu!
Bet kokia to kaina? Per šią savaitę reikėjo tris kartus išsiprašyti iš darbo, kiekvieną dieną skambinti UAB „Vilniaus vandenims“ priminti apie save, ir žinoma susipažinti su įmonės tvarka, terminai, darbo laiku ir pan. (kas man buvo primenama kiekvieno skambučio metu). O šlykščiausia tai, kad iš įmonės realų situacijos sprendimą galima gauti tik pakeltu balso tonu, kategoriška nuotaika ir pasakymu, kad rašysiu skundą bei paviešinsiu tai žiniasklaidoje. TAI ŠLYKŠTU!!!
Tai pačios įmonės pareiga ir atsakomybė prieš vartotoją operatyviai aptarnauti šalto vandens skaitliukus. Taigi kodėl tas pats darbuotojas, kuris pakeitė ir užplombavo skaitliukus, iš karto negalėjo atvažiuoti ir įvertinti skaitliuko būklės (pirmadienio vakarą 2016 01 25)? Taip būtų sutaupyta laiko tiek pačios įmonės, tiek ir mano, taip pat nebūtų tokio nusivylimo įmonės paslaugų teikimo kokybe.
PASIKARTOSIU - ATSILIEPIMĄ APIE UAB „VILNIAUS VANDENŲ“ TEIKIAMAS PASLAUGAS RAŠAU SU INTENCIJA TOBULINTI ĮMONĖS VIDAUS TVARKĄ, DARBŲ OPERATYVUMĄ IR GERBTI SAVO VARTOTOJUS.