Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Avitela | Kryžiaus keliai norint atgauti pinigus už nekokybišką prekę |

Gruodžio 23 dieną pirkta nauja buitinė technika buvo įsigyta iš karto su defektu, kuris pasireiškė pradėjus ja naudotis. Serviso darbas operatyvus, stebėtinai greitas, nes jau kitą dieną po skambučio atvyko meistras ir konstatavo gedimą, apie kurį parduotuvė buvo informuota taip pat dienai po meistro apsilankymo. Sukontaktavus su parduotuve gautas pasiūlymas pakeisti prekę kita. Atsakius, pardavėjas dingo dešimčiai dienų, todėl teko apie viską priminti. Atsisakius pakeisti prekę kita (šis derybų procesas taip patvyko įdomiai, nors prašyme buvo nurodyta, kad sutinku keisti į nurodytą modelį be jokios papildomos priemonės), gautas atsakymas šokiravo.. Parduotuvė informavo, kad turėčiau daugiau nei 60 kg sveriančią buitinę techniką atvežti į parduotyvę, tada pinigai bus grąžinti. Galiausiai prieitas susitarimas, kad prekė bus vežama jų transportu, tačiau dokumentus teks pristatyti patiems.
Atsiprašymo dėl nekokybiškos produkcijos ir patirtų nesklandumų nesulaukiau, nors telefonu bendraujant su parduotuvės vedėja buvo išgirsta frazė, kad jiems klientas yra svarbus, todėl stengiasi, kad kad viskas vyktų kuo sklandžiau. Gaila, bet žodžiai kiek skyrėsi nuo realybės.